Foto: Lotten
Igår när jag gick ut och hämtade in posten hittade jag ett litet paket i lådan.... Jag blev lika glad som barn på julafton ;-) I det bruna paketet låg två mindre paket, vackert inslagna. Det var goa Fröken Fryd - Maria som skickat paketet efter att jag hade deltagit i hennes utmaning att vara prinsessa för en dag.
Foto: Lotten
En jättefin fodrad tygpåse i retrotyg och en hemmasydd mobil med den mest underbara retrotapeten jag bara kan drömma om.... Tack snälla Maria