Foto: Lotten
Jag gjorde ett tygbyte med en härlig Norska. Hon fick lite juliga tyger av mig och jag fick de här härligheterna;-) Visst är det ett riktigt Lotten-tyg det med rosa och orange blommor.... Åhh vad jag får lust att sy nu!
4 Tv-program jag tittar på: Lyxfällan, Grey´s anatomy, Dr House (han är grym) och Hung
4 saker jag gjort idag: Sovit, fotat, handlat, lagat våfflor
4 saker jag längtar efter: Jul såklart, paket på posten, sytid och ledighet
4 saker på min önskelista: Husqvarna broderimaskin, Jielde-lampor till sovrummet, en målare som kunde måla min fula furutrappa och lust/ork till en storstädning.
