onsdag 28 februari 2007

Vimsig onsdag..


"Alzheimers light" lider jag av..... idag hade jag klipptid, trodde jag! Men det visade sig att det var först imorgon jag skall bli trimmad. Typiskt mig! Ja, ja.... nu kunde jag gå lite och strosa bland affärerna. Mycket vårnytt har kommit in men jag lägger band på mig för att inte köpa något. Om 2 veckor skall jag nämligen åka till London och hälsa på moster och kusiner och där hade jag tänkt inhandla lite fina saker..... Jag skall bland annat besöka "Cath Kidston´s" affär och där lär det gå åt en del av reskassan - de har så mycket fint, men dyrt!


Ett litet köp blev det ändå idag - jag som är så svag för rött... är det dessutom prickigt så är det oemotståndligt! Burken är från Åhlens och kostade 35 kr, tyghjärtat är från GreenGate och kostade 69 kr.


Ha en god eftermiddag - jag återkommer om det blir något fyndat på loppis!

11 kommentarer:

Josefine sa...

Åh grattis till ditt nytillskott i familjen! :) Jag ska med spänning följa hur det går för dig med orkidèn. Sött med rött och vitt och jag längtar efter att få se dina loppisfynd. Kramar!

Josefine sa...

Åh grattis till ditt nya tillskott i familjen! :) Jag ska med spänning följa hur det går för dig med orkidèn. Sött med rött och vitt och jag längtar efter att få se dina loppisfynd. Kramar!

n o r d i n g å r d e n sa...

Gud så lustigt!! Jag har just skrivit om röda detajer i dag!! Ngt för dig kanske? ,-) Jätteguligg burk och hjärta, som sagt, jag gillar det också... // Mari.

Anonym sa...

Underbar burk... måste nog ta mig till Åhléns i veckan! Tack för tipset :)

Lavendel & Romantik sa...

Tackså mycket för ditt inlägg i min blogg, jo det var fantastiskt och vara med vid förlossninge både jag och Fridas pojkvän hjälptes åt att stötta henne i arbetet. Vilken söt burk och hjärtat va oxå fint. Kram/Majsan

Lotta sa...

Åh så sött! Jag är ju också svag för rött, som man ju kan se i mitt matrum!

Ang att jag har många bilder i min blogg, jag älskar själv när jag hittar bloggar som har härliga bilder (amatörbilder) på sina hem. Det är jättefint att se proffsbilder också, men jag ser gärna egentagna bilder. Det blir så mycket mer känsla i dom.

Måste bara slänga in en kommentar om det vitmålade bordet också, så fint!!!!
Kram Lotta

Lotten sa...

Josefin - Jag skall försöka sköta om min nya lilla växt!

Mari - Bilderna på din blogg var jättefina. Fastnade särskilt för textilierna och matmöbeln - vill ha!

Ljuvligt hemma - hoppas att du får tag på burken!

Lotta - jag håller med dig! Många bilder på bloggarna är toppen - en del skulle jag vilja printa ut och spara som inspiration.....

Blommiga Karin sa...

Oj här var det också rött och sött!Jag hade också tänkt lägga in rött på bloggen,men såg att Mari redan gjort det...och du=)
Hur som helst så är det ju fräscht och gulligt!

anna k. sa...

Näää, du har ju min burk :D! Jag bara måste ta mig till Åhléns märker jag!

Mollys Hus sa...

Kan man få nog av rött med vita prickar??? Nej ;)

SOFIE sa...

supersött! Förstår att du inte kunde motstå ;)