söndag 26 augusti 2007

På min hatthylla



Foto: Lotten
Vädret blev ju trots allt inte så dåligt som det såg ut. Men vindarna är iskalla och höstiga... och jag såg att löven börjar redan tappa sin färg!





Jag var på stan i fredags och då köpte jag de här fina korgarna på Lagerhaus. Passar perfekt i färgen till tapeten i hallan. Jag har tänkt att man kan förvara lite vantar, mössor och annat löst i dem. Det fina skohornet som är designat av Manolo Blahnic, är från Habitat. Det är inte bara fint - det är väldigt funktionellt oxå!

Jag hoppas att jag får lite ork och lust denna veckan att börja måla allt som jag vill ha målat.... På tisdag skall jag till Akvarellmuseét.....Hörs!

14 kommentarer:

Lallis sa...

De korgarna var riktigt fräsiga:)
Kul när man hittar saker som klickar!
Kram Lallis

Anonym sa...

Superfina. Kunde inte slita ögonen från tapeten. Oj så läcker.

www.tapeterochteak.blogg.se

ikas sa...

Vilken fräsig hall. Man blev glad....
visst har det blåst i helgen! huga! jag hatar blåst!
jag har lagt en länk till dig i min blogg nu.

vinklar o vrår sa...

Korgarna passade ju hur bra som helst till tapeten, blev som pricken över i!! Kram

Solrosfrö sa...

Snyggt skohorn!

Anonym sa...

såååå snygga?? Fanns de i andra färger??? Kram

Malin sa...

Alltså, den där tapeten är ju grym!

Anonym sa...

Jag ar nog sagt det förut, men jag måste bara skrika det igen.
-TAPETERNA ÄR URLÄCKRA!
Jag klarar inte ens att fundera på om jag gillar korgarna när jag ser bilderna det enda jag ser är dina tapeter........
lite avundsjuk :)
kram

Anonym sa...

Kan bara hålla med... tapeten är urläcker!!! Gillar skarpt! Och korgarna passade verkligen där på hyllan. :-)

purple area sa...

Färgglatt och fint. Har också det där skohornet, gillar det skarpt. Korgarna blev ju jättefina till.

Lotta sa...

Vilka knalliga härliga korgar!

Ha det gott!

Kram
Lotta

Anonym sa...

Oj vilket läckert skohorn!

Lykke sa...

Ohh ett Manolo-skohorn.... Varje sann kvinnlig skosamlare måste verkligen ha ett sådant. Så snyggt

Anonym sa...

Vad snyggt du har det i hallen, läcker tapet o korgarna passar ju hur bra som helst där. VIlken kul detalj oxå, är det ett skohorn eller? Snyggt i alla fall, kram