torsdag 21 februari 2008

Dagisväska


Foto: Lotten
Jag har läst om den och sett den länge ute i bloggvärlden - Dagisväskan. Ursprungligen designad av "Knåpmodern" vad jag förstår.... Rätta mig gärna om jag har fel ;-) När jag igår sprang på dom här tygerna på en loppis så var jag ju tvungen att prova..... lite knepigt att sy med kantband så det blir snyggt. Men övning ger väl färdighet hoppas jag....
*
Glöm inte att vara med i min utlottning med anledning av 1-års firandet. Läs mer om det i inlägget nedan. Ni har till på söndag natt på er!

5 kommentarer:

Maria sa...

Vilken rolig modell! Och sydd i gladfärger!!

hus och torp sa...

Hej du duktiga symänniska. Den ser ju super läcker ut. Färgkombinationen är underbar! Var hittade du mönstret? Funderar på att ta fram symaskinen jag med.
Kram kram

essko sa...

KUl och fin - har inte sett modellen förut. Och du bara snor ihop den sådär? Impad!

vinklar o vrår sa...

Vilken läcker väska... en sån måste jag prova att sy, vart har du hittat mönstret?

Kramen

TONE LILENG sa...

Jeg har en gutt og en jente og det hender nok at vi går surr i hvilke votter og matpakker som skal hvor ... En slik veske i forskjellige farger til hver av dem - vil nok ordne opp i problemet. - Fin veske og fine bilder. Takk :)

www.enfuglianden.blogspot.com