onsdag 1 oktober 2008

Tjugohundranio är här....

Foto: Lotten
Nu har min nya kalender för tjugohundranio kommit. Jag är supernöjd med min personliga almanacka i mina favoritfärger: rött och vitt men man får ju variera sig lite så nu blev det en rosa med orange text. Ett par förbättringar har gjorts från förra året bland annat ett gummiband och ett bokmärke. Blir ni sugna på en egen gå in och kolla på:
Jag har åkt på en dunderförkylning med feber och huvudvärk.... så här blir inte mycket gjort. Frustrerande när man är inne i en produktiv period. Mår jag bättre imorgon så skall jag åka en sväng till tippen och en sväng till loppis för att lämna saker. Kanske lägga in ett par annonser på blocket..... vi får se hur mycket jag orkar!

5 kommentarer:

Maria sa...

De där är fina...men jag använder inte almanacka så mycket just nu. Bara en sådan där familjevariant som hänger i skafferiet...

Anonym sa...

Så god ideen med personlig almanakk var da!!! Tror jeg skal tenke alvorlig på å bestille meg en..Ser at du er syk!! Æsj! Det er virkelig fælt å være forkjølet! Håper du føler deg bedre i morgen!
Gleder meg til å se om du finner noen gule ting i ditt hjem i morgen :)))Spis C vitaminer og sov masse! God bedring! Klem fra kardemomme :)

Anonym sa...

Rosa og oransje er noe av det fineste jeg vet sammen. Nydelig bok!! Inspirerende å ta fram!
Håper du tar knekken på forkjølelsen. Ønsker deg god bedring! Klem fra Kaspara

fingerspitz sa...

Jag brukar köpa min almanacka från ordning och reda men det är kanske dags att ändra sig. Undra om man kan få den med en ruta för övervakade förlossningar?

Hoppas du kryar på dig fort.

Lotten sa...

Maria - jag kan inte leva utan min kalender eftersom vi lägger våra egna scheman på jobbet..... men jag har även familjevarianten ;-)

Kardemomme - Tack! Jag kör alla kurer som finns just nu!

Kaspara - Mina favoritfärger med....Tack!

Fingerspitz - Jag har alltid köpt på ordning och reda förr men som sagt provade jag den här förra året och är supernöjd! Maila och fråga om förlossningsrutan ;-)