söndag 16 november 2008

En spännande bloggträff...







Igår var jag och barnen på en spännande träff i Haga i Göteborg. Det var Kaspara som har bloggen http://kasparasregnbue.bloggagratis.se/som var i stan med familjen. Vi skulle träffas mitt i Haga utanför en secondhand affär och vi var nog lite tidiga så barnen och jag stod vid en tuggummiautomat och köpte färgglada tuggummin. När vi var klara och vänder oss om så står hela familjen Kaspara där! Det tog ett par sekunder innan jag fattade att det var dom;-) Sedan såg jag hennes egengjorda väska som jag sett i hennes blogg och då var det inget tvivel om saken! Vi satte oss på ett café i närheten och snackade och hade så trevligt! Tiden bara flög iväg! Barnen snackade om Pokemon och vi om bloggarna ;-) Jag fick ett alldeles eget Kaspara-hjärta i hennes fina tyg som jag beundrat länge. Tack snälla Kaspara!



Foto: Lotten

10 kommentarer:

Mari sa...

Åh, så koselig :) Disse bakfra-bildene blir nok selve kjennetegnet på bloggtreffene...hihi. Det blir noe å huske på når jeg evt skal treffe noen; se fin ut bakfra :) Som dere forøvrig gjør begge to ;) hihi :)

Klem fra MAripari, for tiden i morgenkåpe og joggebukse :)

Mina sa...

Så koselig med bloggtreff!:) Og grattis med Kaspara-hjertet! De er jo så fine!

Var utrolig kult det hekla skjerfet du hadde kjøpt på loppis! Har du solgt det? Tenkte jeg skulle lage et sånt:) Var så fin fargekombinasjon på det syns jeg!

Rom 123 selges kanskje ikke i Sverige nei..? Det er et veldig bra blad, med masser av ting man kan lage selv:)

Ha en fortsatt fin søndag!

Maria sa...

SÅ roligt att träffa en bloggarvän! Jag önskar att jag också hade varit där.

Såg förresten en affär i Göteborg som verkade vara så mysig...hette något på GRÖN...Grönbergs eller något sådant...

Anonym sa...

Heisann :) Der er dere jo :)
Gøy med bloggertreff og bilder tatt bakfra hihi!!! Er sikker på at du hadde det koselig i kasparas selskap! Skulle gjerne vært med dere jeg også :)
Utrolig morsomt med bloggtreff..Dessuten er det ekstra hyggelig når man har et ansikt å relatere til! Ønsker deg en fortsatt fin kveld! Klem fra Kardemomme :)

Iris // Alla dagars kaos sa...

Vilket fint hjärta du fick! Låter som en mysig dag, roligt att kunna träffa lite av bloggvännerna man lär känna :)

ha det bra!

Vintage Victoria sa...

Så kul med bloggträff!

I Veras hus sa...

Vad roligt! Jag vill också gå på bloggträff:) Är det dig man ser bredvid Kaspara? Vilken skön dag!

Anonym sa...

Hihi! Kaspara tour, alltid med den bilden med bloggarna bakifrån. Vem blir det härnäst? Kommer du till Luleå Kaspara? :D
Så mysigt!!!!!
Avis!

Anonym sa...

Heisan Lotten
Se, der er vi jo!!! Masse takk for sist! Det var superkoselig å hilse både på deg og de to skjønne guttene dine. Det kommer et innlegg i kveld fra treffen vår. Sender deg en mail også!
Ha en fin mandag! Klem fra Kaspara

Radhusdrömmar sa...

Kul med bloggträff! Och vilket fint hjärta du fick :-)

Kram Johanna