måndag 24 november 2008

Ring Anticimex!!

Foto: Lotten
Är det en kackerlacka eller....?
Nej, skämt åsido... den här lille krabaten är en målad liten rackare i ett av min mammas fina skåp. Men den är väldigt fint målad - se bara på skuggan av den ;-)
Idag har jag sytt nästan hela dan..... jag har gjort färdigt ett par beställningar samt gjort mitt bidrag till bloggutställningen. Nästa vecka skall det vara "utställning" på en mängd bloggar. Det skall bli väldigt spännande att se vad alla har hittat på.... Lite pirrigt oxå - duger det jag har bidragit med.... eller...?
Snart börjar mitt favoritprogram "Simon och Thomas"! Hoppas att ni får en bra dag allihop!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hua vilken liten otäcking :)

Maria sa...

Naturtroget så att det blev läskigt!
Kul att läsa mer fakta om dig i förra inlägget!

r e b e c k a sa...

wow, den ser ju helt verklig ut!

Anonym sa...

Hade jag sett den där hemma hos din mamma hade jag nog hoppat högt - tycker verkligen inte om spindlar. Men jättefin är den, nu när man vet att den bara är där som dekoration :)

Anonym sa...

Spindlar? Vet inte var jag fick det ifrån? Men tycker inge vidare om kackelackor heller - vi hade mängder av dem i Kenya...

En award till dig finns hos mig! Välkommen till min blogg och hämta :)

Maria sa...

Uhh, den så ægte ud - ohh gru, hi hi.

Det lyder spændende med blogg-udstilling. Det har jeg ikke hørt om før. Er det noget du kommer til at fortælle (skrive) mere om ?

Klem Maria

Designdrömmar sa...

Det ska bli så spännande att se vad du och de andra har hittat på till utställningen:-) Kul detalj i skåpet. Tack för din hälsning hos mig.
Kram Åsa

Anonym sa...

Hahahaha! Jag trodde den var riktig! Riktigt bra målad! Kram