onsdag 26 november 2008

Utmärkelser....x2

Den här fina utmärkelsen har jag fått av http://alacs.blogg.se/. Tack Alacs! Här var det en hel radda med regler:
  1. Den som mottagit utmärkelsen skall lägga upp en bild på den
  2. Länka till den som gav dig utmärkelsen
  3. Ge den vidare till 7 andra bloggare och länka till dem
  4. Lämna ett meddelande i deras bloggar så de vet att de fått en utmärkelse

Ok... jag är inte så bra på det här med regler! Ni får ha överseende med mig! Jag går mot strömmen och ger den här vidare till alla som läser här inne hos mig. Ni vet vilka ni är ;-)


Den här fick jag av http://jagblommar.blogspot.com/. Tack Maria! Reglerna är:
- skriv ner 6 saker som gör dig glad och ge sedan utmärkelsen vidare till 6 andra personer.
  • Barnen såklart!
  • Att göra fynd
  • Skapa och sy
  • Musik
  • Humor
  • Fina retrotyger

Nu är det tänkt att jag skall ge den här vidare till 6 andra bloggare.... men det finns så många mer än bara 6! Eftersom jag inte är så bra på att följa regler så ger jag den vidare till alla i min länklista. Du som läser här har fått utmärkelsen av mig ;-) Varsågod!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Lotten :)
Jeg har også problemer med awards og utmaningar..Greier ikke å dele ut til noen få når det sitter så mange rundt meg..Tror ikke det kommer noe hyggelig ut av å sile vennene sine..Føler meg litt sær som har en sånn mening men jeg vil at ting skal være rettferdige og at alle skal føle seg like viktige!
Godt å se at du tar samme standpunkt :) Ha en fin dag lotten :)

Maria sa...

Hej!
Åh, jag tänker att man iallafall gör några glad a om man ger en utmärkelse till dem, betyder ju INTE att alla andra är dåliga på något sätt. Nu kanske de sex som fått dem av mig känner sig lite extra glada idag, det blir iallafall jag när jag får en. Men nu har jag ju kanske fått två av dig idag?! =)

Anonym sa...

He he din lilla fegis! :)

Det är som kul att få en utmärkelse tycker jag men sen måste man ju alltid länka till 1000 andra och skriva i deras gästböcker, lite jobbigt.

Anonym sa...

God morgen lotten :)Angående kommentar inne hos meg i går så tror jeg at nissefar leser bloggene våre :)
Ønsker deg en koselig torsdag!
Klem fra Kardemomme :)