måndag 16 februari 2009

Carl - på min vägg

Foto: Lotten
Nu har även jag blivit lycklig ägare av en egen "Carl" att pryda min vägg. Jag var i valet och kvalet om jag skulle satsa på svart eller vit ram... till slut föll valet på den vita. Han hänger i trapphallen på övervåningen - där vi har våra sovrum. Vakar kanske över oss när vi sover...? Som ni ser så har Maimekko-tyget inte kommit upp än i trappan. Den här veckan skall jag på lediga dagar sortera till soptipp, återvinning och försäljning. Röja-ur-varje-förråd-och-skrymsle-uppdraget förklaras härmed startat.
På fredag fyller "Nästet" 2 år och det hade jag tänkt fira med en liten tävling..... det är ju populärt här i Blogglandia ;-) Så håll ögonen öppna för snart börjar den....
Vill du oxå köpa en egen "Carl" gå in på: www.sammyrose.se

3 kommentarer:

Anonym sa...

TACK för den fina reklamen. Å vad fint han klädde i vitt. Bra val.

/Jen

Vintage Victoria sa...

Jomen han är ju snygg Carl, förstår att han börjar bli så populär bland olika bloggar ;D! Ser fram mot tävlingen!

Rosa Hemmet sa...

Jag håller med Victoria, vilken snygging! :) vart snyggt med vit ram tyckte jag! En vakande Carl gör ju alla trygga i hemmet, det syns att han har koll på läget!