fredag 4 september 2009

Fallande löv

Foto: Lotten
Jag missade att åka till Coop i måndags när de släppte sina jubileumsvaror. Så när jag var där på tisdagen var allt nästan slut! Jag som så gärna ville haft handdukarna. Jag fick nöja mig med kopparna. Dom är ju jättefina! Ok, jag vet att jag är inte den första som visar dom här på sin blogg..... men jag är först med att visa dom på en sådan fantastiskt fin duk ;-)
Idag skall vi hämta fläkten, köpa lister mm. Snart är köket helt färdigt på landet. Då skall jag visa före-efter bilder så får ni se vilken otrolig skillnad det är. Ha en bra fredag!

6 kommentarer:

Monika sa...

Hej
I skåne är allt slut ! Har letat överallt
Svedala tomelilla sjöbo ystad ja till slut blev det lite hysteriskt!
Jag var ute å jobbade å körde förbi...
Var fann du dina?
Kanske finns det i göteborgstrakten ska till landet på Tjörn i veckan!
Ha en bra helg

Maria sa...

Hej Lotten!
Jag kom på måndagmorgon klockan 9.00 till vårt coop. DÅ fanns bara 4 muggar kvar, men fler handdukar och servetter. Så jag köpte också förståss...Har inte hunnit blogga om mina, men halva bloggvärlden har väl redan gjort det så...=)

med nål och tråd sa...

Ja, jag ville också ha handdukarna. Men det ville tydligen alla andra också. Typiskt. Och fler koppar får jag inte plats med i skåpen. Men fina är de ju!

Så fint du får det i huset!

Re-dizain sa...

Vill ha...men tyvärr har jag inte Coop i närheten..Skulle vilja ha servetterna också!
Underbar duk som verkligen matchar!!! Lppisfynd?

Lisa sa...

vilket fynd! hoppas de har kvar nåt nästa vecka i jkpg när jag ska hem!

Skrotmamman sa...

Jag har dom också, kopparna alltså =) Men din duk är helt underbar =)!