torsdag 10 december 2009

Plotter-hylla


Foto: Lotten

Nu har min hylla jag gjorde om tidigare i höstas kommit hem igen. Den har varit utlånad till en utställning här i stan. När jag köpte hyllan och fixade till den så hade jag tänkt att ha den här Men det blev ju en tallrikshylla som fick ta den platsen istället. Så vart skulle den nu vara? Självklart fick den en ny plats i mitt lilla syrum. Passar perfekt till allt plotter som blir där. Mitt syrum är verkligen en helt galen värld av mönster och färger - och jag trivs väldigt bra där.

8 kommentarer:

Susanne sa...

vilken underbar hörna :) hyllan är supermysig :)

Re-dizain sa...

vilken färgexplosion! superfint! jag fick mina saker tillbaka också...

Katarina sa...

Vilken pysselhörna, vill ha!

Maria sa...

Jeg elsker altså dit syrum - det er SÅ lækkert og inspirerende :-)

Klem Maria.

Kaspara sa...

Hei Lotten!
For en frodig oase dette syrommet ditt! Her er det sååå mye å hvile øynene på og jeg kan godt forstå at du klekker ut nye ideer her inne. Jeg har sendt deg en mail akkurat.
Ha en fin senkveld! Klemmer fra Kaspara

Maria sa...

Härliga mönsterkombinationer där. Förstår att du trivs!

erry sa...

Där skulle jag också trivas, det är så fullt av härliga färger, mönster och detaljer!

Ser att du skaffat Lagerhaus fina lila kökshanduk, jag har också tänkt köpa såna och sy något av - mönstret är så fint!

Hoppas allt är fint med dig! Kram

SusanLotus sa...

Åh, vilket paradis! Vilken inspiration!