fredag 29 januari 2010

Bytt är bytt...

Foto: Lotten

Jag gjorde ett byte med den här goa Tjejen i veckan. Hon fick ett gäng dragkedjor skickat till sig och jag fick allt godis på bilden ovan ;-) Snacka om lördagsgodis! Snart skall jag få tid till att sätta mig i mitt syrum och skapa..... Hoppas jag!

Jag fortsätter utrensningen här hemma. Igår tömde jag tvättstugan på all stryktvätt och gick igenom vad som skulle sparas osv. Nu återstår en rejäl hög med strykning och en lika stor hög med lakan som skall manglas. Tvättstugan växte och blev mycket större när allt var bortplockat från bänkarna..... konstigt!

Ikväll går jag på nattpass nummer ett av två. Hoppas att det är någorlunda lugnt.... önsketänkande;-)

9 kommentarer:

Re-dizain sa...

Vilken härlig bild :) Vad glad jag blir på din reaktion..det var kul utmaning att blanda saker i din smak:)Önskar att jag hade ännu fler..
kramar

milla sa...

Vad härligt att byta med varnadra..bra idé. Vad kul att se vad ni pyssliga hittar på härnäst.Kram

kardemomme sa...

Hei Lotten :))Dette er den type bilde som setter fantasien i sving!
Man får lyst til å finne fram stoffer og symaskin og fordype seg kreativt i timesvis! God ide med et bytte :))
Så herlig lue du har laget i innlegget under! Både lue og skjerf var i riktige gladferger!
Akkurat som jeg også liker best!
Håper alle er friske og rake hos dere og at du får litt fri i helgen slik at du kan kose deg med symaskinen! Stor klem fra Oslo i snøvær :))

Y sa...

det blommiga bandet var fantastiskt! jag har precis gått av tredje passet av tre. Gastrit. halvsovande i soffan med laptopen och pongo på tv för barnen. Inte helt optimalt. Önskar dej en god natt!

Anonym sa...

Det var en lysande ide! Härliga färger,uppfriskane i vinterkylan.Nu har jag fixat så att bilderna hos mig är klickbara från artikeln. Och ja det är jag med mormorsrutorna.;)Nattpass,huga! Jag tror jag inte skulle klara att jobba natt. Beundrar er som fixar det. Nice helg på dig! Annica

Lina sa...

Så mycket färg och härligheter här var.
/Lina

jóna björg sa...

Jeg sier som Kardemomme, mann blir helt op å kjøre med de flotte farger. kan nesten ikke slutte med at kikke på det..

Maria sa...

Så härligt att få en godisblandning med band! Och på köpet få skaparglädje!

Helena sa...

Vilken skön hög med band! Ska bli kul att se vad du hittar på med dem! Kram Helena