onsdag 24 februari 2010

Nästet 3 år!

Foto: Lotten

Den 20:e Februari 2007 startade jag min blogg "Nästet". Jag hade läst lite andra bloggar och tänkte försöka själv lite trevande. Ganska snart upptäckte jag hur trevligt det var. Responsen, människorna bakom och självklart det gemensamma intresset för inredning var det som gjorde att jag fortsatte. Min stil har ändrats en del under de här 3 åren självklart... det går liksom inte att undvika med all inspiration som finns där ute ;-) Jag vill tacka all er som läser och kommenterar. Det är på grund av er som jag fortsätter.....

Givetvis måste jag ha en liten utlottning ;-) Inget krångel med länkning eller andra konstigheter. Bara lämna en kommentar här så är ni med i utlottningen. Har ni ingen blogg så lämna gärna en mailadress. Det ni kan vinna är det som ni ser ovan - 1:a pris Babusckakudden och i 2:a pris äpple Necessären. Jag drar vinnaren på fredag den 5:e mars klockan 12.00

Lycka till!

88 kommentarer:

Re-dizain sa...

Grattis och vilka härliga vinster!

Alla bäckar små sa...

Hipp hipp hurra!! Grattis. Roligt med en liten utlottning oxå.

Stina sa...

grattis! jag har ganska nyss börjat följa din blogg och har nog kanske inte kommenterat än, men jag tycker att du blandar färger på ett spännande sätt och gör fina saker! den där kudden har jag länge suktat efter och det hade ju varit toppen att vinna den så klart, om inte så har den i alla fall hamnat i min inspirationsmapp på datorn. :)

Vibeke sa...

Gratulerer med 3 år! Hurra :) Og så flotte ting man kan vinne, bare ved å skrive en kommentar her :)

Mina dagar sa...

3 år, grattis!!
Så fina vinster!
Kram
Nybörjarbloggerskan Eva

krajamaria sa...

Grattis till hela tre år! Jag håller tummarna för att jag vinner andra priset! :) För de äpplena lyser på gott!

TONE LILENG sa...

Hei Lotten og gratulerer med tre år! - Jeg er fersk i bloggverdenen, men har funnet deg og vil gjerne være med i konkurransen om de fine arbeidene dine. :))

Røsslyng sa...

Gratulerer så mye med 3-års bloggjubileum! En flogg og fargerik blogg, gleder meg til fortsettlesen
:)

Helena sa...

Otroligt fina vinster! Är jättegärna med i din utlottning! Kram

Min vrå... sa...

Grattis till 3-årsdagen!
Hoppas hoppas hoppas man kan få chans att vinna!

Juliane | Fröken Skicklig sa...

Grattis! Din sida var en av de första bloggar jag läste, men det tog lite tid innan jag själv började... Tack för inspirationen!

sygryn sa...

Gratulerar! Jag är ofta här inne och smygläser, men är dålig på att lämna ett litet avtryck. Du inspirérar massor, och jag älskar allt färgglatt du visar. Jag vill gärna vara med i utlottningen:)

Anonym sa...

Men stort Grattis!
Åh den kudden som jag blev så förtjust i. Jag vill hemskt gärna delta i din tävling=) Ha en skön kväll/Annica

Sofia sa...

Hipp hipp hurra! Vilket kalas, så är det vi som får paket när bloggen fyller år.

Jag tror de kommande åren blir minst lika inspirerande och färgglada. Kram kram

Annabell sa...

Grattis på treårsdagen! Det är dessutom min födelsedag! Såklart vill jag vara med i utlottningen.

Maria sa...

Grattis på treårsdagen! :)
Än är det ett bra tag tills jag får fira ens min bloggs ettårsdag så i väntan på det så är jag gärna med och tävlar :).

Y sa...

grattis treåringen! jag är hemskt gärna med på utlottningen

Linda sa...

hipp hurra för dig! satt och pysslade vid ditt bord idag;) haha.
kikar in varje dag på din blogg, är så fina bilder och roliga iddér.
är gärna med o tävlar :D

ha en fin fortsatt fin kväll!

mvh

linda

elin sa...

grattis med 3 år da!!!!!

og for noen skjønne gevinster:-)

Viktoria- ♥s t j e r n f a l l♥ sa...

Grattis till din blogg :D Hoppas det blir MINST 3 år till. Och klart jag vill vara med i din utlottning :)

Kram Viktoria

Loppan Lorum sa...

Stort grattis på 3-årsdagen! Tyvärr har jag inte plats i sofforna för en enda kudde till, men jag skulle väldigt gärna vinna den fina necessären *håller tummarna* :)

johanna sa...

hurra, hurra, hurra!

Firade du med en tur till högsbo?

Jo sa...

Grattis, grattis! Jag ser fram emot många fler fina inlägg, så tro nu inte att det räcker med tre år! ;)

Agata sa...

Kul med ett litet jubileum! Gratulerar! Visst vill jag prova lyckan!

Agata sa...

Kul med ett litet jubileum! Gratulerar! Visst vill jag prova lyckan!

Anonym sa...

Jag är gärna med! Måste passa på att gratulera till 3 år. Grattis! Tycker du har en toppenblogg som jag följer varje inlägg du gör. /petra.h

LINDA sa...

Har ganska nyss upptäckt din blogg, den är alldeles fantastisk!!

linda.bjelkengren@hotmail.com

Grattis på 3-års dagen! :)

Sofia sa...

Stort grattis! Följer din blogg med Bloglovin och har tänkt fortsätta med det ett bra tag till :)

Och självklart vill jag vara med i utlottningen om dessa sötsaker! :D

Unknown sa...

hura hurra! hoppas att du aldrig tröttnar på att blogga!alltid lika inspererande att "titta in"maritarvenberg@gmail.com

NOOK Elin sa...

Jag vill såklart va med och tävla! Och grattis på 3-års dagen!

milla sa...

Grattis! Visst är det förvånande roligt med bloggandet...tänk att världen rymmer så många fina mänskor!!
Roligt med en utlottning...klart man vill vara med och fira! Kram

Andrea sa...

Jätte fina vinster.Är jätte gärna med på utlottning av dina vackra vinster.

MVH/Andrea (addiati10@hotmail.com)

Heidi sa...

:-)

Takk for inspirasjon!

Anna anna@krakeboviken.se sa...

Kul med tävliing och bra utan länkning. Kul blogg! Fortsätt minst lika länge :-D

En støvel og en sko sa...

Hei hei!

GRATULERER! Gler meg til å følge bloggen din videre.

Så fine ting du har laget. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen. Tusen takk.

Hilsen Sølvi

Unknown sa...

Hej! Grattis till treåringen och ett stort tack för din fina och inspirerande blogg! Jag har ingen egen om pyssel och inredning men hjälper ofta min vän Majken att skriva hennes, kolla gärna på blondinmajken.blogspot.com - du kommer inte att vara densamma efteråt. Vi vill gärna tävla om de fantastiska priserna också!
Hälsningar Maria och Majken.

heidisu sa...

Gratulerer så mye med 3-års jubileum! Du har en kjempefin blogg som jeg stadig er innom, og jeg elsker retrostilen din:-)

Kia sa...

Vad tiden går fort! Själv har jag precis börjat blogga.
Fick hem stoff & stil katalog i veckan efter tips från dig. Vad mycket kul det fanns där i, både tyger och mönster.

Anonym sa...

Grattis. Din blogg är så fin, så den håller nog i tre år till! Klart man vill vara med om chansen att få så fina vinster. carrogilles@comhem.se

PIPPIVOGEL sa...

Hej Lotten!

Äpplen, äpplen, äpplen- äppekmani!

Hoppas allt är bra med dig och att du är frisk. Jag hoppas jag kommer tvåa och får me mig äpplena hem! :)

KRAM

Maria sa...

Ohøijjj :-) Tillykke med blogfejringen - det er morsomt som man selv og end blog forandrer sig gennem årene.

Jeg vil rigtig gerne smide et lod på 2. præmien :-)

Kram Maria.

Linda sa...

hej,
svar: njae lite ny frissa, men den är pga han var sjuk.
så en liten ofrivillig frisyr;D
men jag tycker han passar fint i den faktsiskt:D inte så "rastypiskt" m,en vem bryr sig om det?;D

ha en fin dag!

kram

erry sa...

Wow vilka fina vinster! Klart man vill vara med i din utlottning! :)

Grattis till 3 år som bloggare! (du är ju en riktig "veteran" i bloggvärlden. :P)

Majtjho sa...

Grattis till dig och din blogg!

Pi Andrea sa...

Tillykke... :o)
Jeg har længe kigget med her, og er ret vild med dine Babushka'er... Så selvfølgelig vil jeg prøve lykken og være med her... :o)

Mimi sa...

Congratulations !
Thank you for sharing your great inspiration and happy blogg!

Simon sa...

Oj vad skoj! Grattis!

till-vidas-ara sa...

Grattis kära du, och naturligtvis vill jag vara med i utlottningen!!!!
Jättefina vinster!
Ligger förkyld och febrig, emn masade mig upp till datorn en stund efter en behövlig alvedon :)))

Massa kramar Lycke

Lena Andersson sa...

HEJ, jag följer din blogg sen ett par månader skulle vara kul att vara med i en utlottning har aldrig varit det förut.
mvh lenashantverk.blogspot.com

Gerda sa...

Fin blogg! Första gången jag är här och gillar verkligen det jag ser!

linda sa...

Hejsan! grattis! Brukar vara inne o kika på din blogg. Väldigt färgglad o inspirerande.Bloggar ej själv men ska väl börja nån gång!Håller tummarna för att vinna din ursnygga kudde! linda.e.svensson@hotmail.com

Randiga Tråden sa...

Vad fint du gör, skönt att inte behöva länka och hålla på jag har inte lärt mig allt än.

Anna Johanna sa...

Grattis på 3-års dagen! :)

Vilken trevlig blogg du har - kul att ha hittat hit! Härlig inspiration!

Sanna sa...

Grattis gumman! Självklart vill jag vara med i din utlottning =)

Kraaaam
Sanna

Emma Clara sa...

jag vill vara med!!!!!!!!

LillaGrå sa...

Grattis till tre år! Bra gjort!

Har bara följt dig i kanske ett halvår, men är väldigt gärna med och tävlar :)

Sofia sa...

Grattis! Måste ju vara med och tävla när det var sååå fina vinster! :)

Loppisletaren sa...

Grattis!
Hittade dig av en slump och
du har en jättetrevlig blogg! Lägger till dig i min ;o)

Ylva sa...

mmm vill gärna vara med. Hoppas på den suuuupersöta necessären!
/Ylva

Anna sa...

Åhh jag älskar utlottningar. :) Vill såklart vara med.

Christine sa...

gratulerer med 3års dag :D jeg slenger meg med her.. er så forelsket i den puten din :D

EmmaP sa...

Grattis till 3 år med en inspirerande blogg!

Annelis hantverk sa...

Grattis till 3 år och vilken fin blogg du har ! Jag är gärna med i tävlingen om de vackra vinsterna.
Ha en fin dag!

En fugl i hånden sa...

Kære Lotte,

Hvilken vidunderlig give away - hvis jeg må, vil jeg meget gerne deltage, selvom jeg er bosat i DK. Ville elske at vinde en af dine smukke kreationer.

Stort tillykke med 3-års fødselsdagen også. Hold da op - 3 år - det er alligevel noget... Flot at du stadig laver så hyppige indlæg, som inspirerer og skaber rum for mange hyggestunder!

Tak for en skøn blog Lotte!

KH Helle

Lotte sa...

3 år - rock´n´roll & respect ;-) Mvh Lotte

Jaana sa...

Nä' men; hittade hit idag och lyckades alltså pricka en utlottning, självklart vill jag vara med och tackar för all trivsam inspiration, som jag hittade här !

Martina sa...

Suverän blogg, följer den slaviskt! :P Å utlottningar är ju alltid spännande. :P

Nastic sa...

Vad glad man blir av att kika in på din blogg. Så mycket härliga Färger och tyger.
Grattis på tre års dagen oxå.

Amanda sa...

Tittar in hos dig många gånger per vecka och inspireras. keep up the good work ;)
Grattis!

Efwa sa...

Jag vill jättegärna vinna lite färgglädje! Tittar alltid in när du skrivit ett nytt inlägg eftersom jag prenumererar i bloglines.

Maria sa...

Hej Kära Lotten!
Sådan tur att du började blogga så att jag kunde finna dig i den här världen! Jag minns när jag i början av bloggandet hittade Nästet. Det blev genast en favorit och det har du fortsatt att vara.
Vill gärna vinna en fin Lotten-gåva. KRAM!

Lisa sa...

Whooohoo! klart man är med ;D

Strikkelise sa...

Gratulerer med jubileet! Bloggen din er morsom å følge (jeg abonnerer i Google Reader).
Jeg blogger ikke lenger, men e-postadressen fins på profilen. :)

Susanne sa...

Haloj och grattis till 3 år !!
och självklart vill man vara med i en utlottning :)

Anonym sa...

Har alldeles nyss upptäckt din underbara blogg! Önskar jag hade gjort det för tre år sen=) Grattis!

mvh levistos@hotmail.com

I Veras hus sa...

Tjohej! Sista minuten känns det som. Hoppas på tur :)
Grattis och KRAM/

annika sa...

Grattis! Älskar att titta in här. Man får en riktig färg och mö
nster boost blandat med underbara fynd. Hoppas du fortsätter ditt bloggande lääänge till.

Julia Hausfrau sa...

Oj! Hur har jag missat detta, jag läsar ju din blogg jämnt...Konstigt!

Hur som helst, grattis med 3 års dagen :)

Frun sa...

Så halkade jag in här hos dig på ett bananskal, trevligt.
Utlottningen vill jag gärna vara med i :D

Anna-Karin sa...

Vilka fina vinster, jag vill jätte gärna vara med i utlottningen. Tack också för en fin och inspirerande blogg :-)

Anonym sa...

Gratulerer med 3årsdagen!

Solrosa sa...

Gratulerer så my! Jeg er ofte innom din blogg fordi den gjør meg glad med flotte farger og mønstre. Lykke til videre med bloggen og alle dine gjøremål!

Solrosa

SiriR sa...

Grattis med 3-årsdagen!
har akkurat funnet bloggen din og vil gjerne være med i trekningen:)

elisabet sa...

Grattis!
Klart jag vill vara men.

rebecca sa...

Hej! Jag bara älskar dina tyger!! Skulle vilja vara hälften så kreativ som du men jag får otroligt mycket inspiration av dig och andra bloggar. Roligt att få titta in till dig.

smilehull sa...

Gratulerer med 3 år til deg og bloggen din! Mye inspirasjon å finne i bloggverdenen, blant annet når man stikker innom deg:)

Carina sa...

GRATTIS och vilka fina vinster.
Jag är ofta inne och läser på din blogg ja varje dag faktiskt.
Har ingen egen blogg men är jättegärna med i utlottningen.

MVH Carina
carina.brandt@gmail.com

Mimson sa...

Visst vill jag också vara med på utlottningen!! Gratulerar till tre år!!!

Min sambo har en fotoblogg som jag länkar till om jag skulle vinna!!!
dangli.blogspot.com