onsdag 14 mars 2012

Bonny and Clyde

Foto: Lotten

Bonny and Clyde har flyttat in hos oss. Jag har sett de här porslinsfigurerna på nätet vid ett flertal tillfällen och blivit nyfiken. Just Bonny and Clyde är till för olja och vinäger. De små fina hattarna är lock som man tar av när man fyller på dem.  
Efter lite googlande så hittade jag dem på en engelks sajt.... men det blev inget köp då. Men så en dag när jag satt och kollade på blocket.se så var de plötsligt där. En tjej hade dem oanvända i sin originalförpackning till ett mycket rimligt pris så jag slog till. Visst är de coola?!


Foto: Lotten

Igår blev jag ett år äldre igen... Kan inte tiden bara stanna till lite så det inte tickar på så fort? Blev firad med teckningar och kramar från barnen samt ett helt fantastiskt väder. Till helgen väntar tårta gjord av lillebror!

13 kommentarer:

Ninette sa...

Grattis! Låter som en skön födelsedag!

CreandoPhoto sa...

Grattis, grattis!

Och vilka coolingar som har fått flytta in. Härliga :)

Kramar

Petra / Popetotrora sa...

Ja, verkligen cool! :-)

Och STORT GRATTIS i efterskott! Hipp hipp Hurra!

Anna sa...

Grattis på fölsedan:-) Dessutom så gillar jag brickan.

HH JaJa! sa...

Grattis! De bästa presenterna köper man till sig själv. :)

fiazoo sa...

Grattis!! Och vilka fin-fina små pyttsar.

fiazoo sa...

Grattis!! Och vilka fin-fina små pyttsar.

Helena Högberg sa...

Grattis på födelsedagen i efterskott!

Borgmästaren sa...

Vilka roliga! Har inte sett dem förr men hade gärna sett dem hemma hos mig.

Emma sa...

Fina! Och grattis:)

Sara sa...

Grattis i efterskott & till fint köp!

Anonym sa...

Supergulliga och roliga!
Grattis i efterskott och ha en riktigt härlig helg!

Made by Ina sa...

De var verkligen super charmiga!

Marina