måndag 9 juli 2012

Hjärtan....


Äntligen har jag fått tag på den gröna burken med rosa hjärtan. Jag har letat väldigt länge... i flera år faktiskt. En gång var den väldigt nära, väldigt nära men ändå så långt bort! Jag såg den på en loppis men hann inte fram innan en annan kvinna hade tagit den. Jag följde efter denna stackars kvinnan ända fram till kassan innan jag gav upp. Sedan dess har jag varit fixerad vid att hitta en egen. Visst är de fina ihop?!



Snart passerar räkneverket 300Tusen besökare!!! Detta kräver förstås ett litet firande.... håll utkik så kommer det snart en liten utlottning här!

14 kommentarer:

HannasHörna sa...

Så fiiina

Maria sa...

Alla är ju bara så fina. Jag gillar också dom här hjärtaburkarna men har ingen...ännu :)

CreandoPhoto sa...

En underbar samling är det. Och den lyser av dig tycker jag :)

Annika GW sa...

Väldigt fina burkar! Skulle nog också gärna vilja ha! Fast synd att de verkar vara svårt att få tag på! / Annika

Anna sa...

Härlig kombination av färger!

Unknown sa...

De var jo så flotte, heldige deg. ha en riktig god sommer, klemmer fra Norge og Wilhelmine

Lilian sa...

Vilka härliga färgglada burkar!

Monya sa...

Vad kul! Den gröna är den enda jag har. Den är underbar!

kollijox sa...

vilka fina. burkar kan man aldrig har för många av.

Jo sa...

Jag har ju bara hittat en grön med röda hjärtan. Visste inte ens att det fanns så många sorter! :)
Men nu vet jag och får fortsätta jaga.

Re-dizain sa...

Dessa blir man galad av om och om igen :)

Loppan Lorum sa...

Grattis!!!

Malin på pastill.nu sa...

Grymt fin! Grattis!!

kavallinskan sa...

Dessa burkar är sååå fina! Jag har den rosa med röda hjärtan på :)
Skulle gärna vilja ha alla!

Ha en fin helg!