onsdag 18 juli 2012

Under mitt parasoll

Foto: Lotten

Vad roligt att så många vill vara med i min utlottning nedan! Symaskinen har fått ledigt i ett par dagar nu... men sedan skall den få gå varm igen. Mitt jätteprojekt fortsätter sakta men säkert.
Första veckan på semestern har passerat.... 4 veckor kvar. Vi har hunnit med litegrann på den här första veckan. En tur till Danmark och Skagen över dagen och igår en liten tur till GeKås i Ullared.
Hemma i stan finns mitt Marimekko-parasoll som jag är såå nöjd med. Man blir glad av att sitta under ett sånt här blommigt parasoll. Bästa lyckopillret!

4 kommentarer:

AvMeg sa...

Vakker parasoll - det blir liksom ikke feil med Marimekko :)

Loppan Lorum sa...

Härligt parasoll! Hemmasytt?!

Lotten sa...

Loppan Lorum - Nej den här har jag inte sytt själv. Den är från Fat Boy ;-)

Gila sa...

Jag köpte ett marimekko paraply när jag var i Finland för en vecka sen. Man blir så glad av ett färgglatt paraply i mulet väder.