lördag 24 februari 2007

Vårpalett


Nu är det äntligen lördag..... och vad skall jag hitta på? Det finns ju så mycket att välja på. Ljungbergs textil hade en annons idag där det stod att de säljer ut årets textilier som var med på möbelmässan och Stig Lindbergs alla tryck..... Låter mycket trevligt tycker jag men det kommer nog att vara smockfullt med folk.


Ett annat alternativ är ju att besöka ett par olika loppisar och se om man kan hitta något fynd. Men egentligen borde jag ta itu med storebrors rum och komma igång med att måla lite..... eller sy.


Morgonen är fortfarande ganska tidig så jag har ju dagen på mig att komma på vad jag skall göra.... under tiden bjuder jag på en bild som ger vår-feeling! Det är tre kuddar som jag sydde förra våren till vårt hus på landet.
Ha en riktigt trevlig helg allihop inredningstokiga där ute!

3 kommentarer:

Lotta sa...

Hej! Tack för kommentaren på min sida! Jag älskar också väggorden, går och tittar på dem väldigt ofta, och försöker tänka efter en stund så att jag verkligen lever efter dem också.

Du har en jättefin sida. Ser att du också har en "röd period". Mitt matrum, som jag tänkte visa i morgon i bloggen, är inrett med vita möbler och mycket röda detaljer!

Jag lägger till dig på min sida, är det ok?

Ha en fortsatt härlig lördag, hoppas det blev någon loppis. Här är det snöstorm så vi håller oss inne!
Kram Lotta

n o r d i n g å r d e n sa...

Tänk den som kunde sy såna vackra kuddar! Ursnygga! // Mari.

Signe sa...

Vilken härlig bild på kuddarna...en riktigt läcker färgklick!