lördag 10 mars 2007

Slit och släp...


Idag står jag i tvättstugan hela dagen.... och stryker, viker och planerar packningen inför resan. Jag kommer nog att mangla en del när jag ändå är i farten för högen med tvättade lakan växer och växer.


Här är en liten tjuvtitt in i tvättstugan. På väggen sitter skåp från IKEA där mina lakan och handdukar ligger. Ovanpå skåpen är det lådor från Åhlens som är fyllda med barnens säsongskläder. Väggen är målad glasfiberväv i Beckers nyans "kärlek". Gardinen som skymtar är en 70-tals duk - loppisfynd så klart!
Ha en underbar lördagskväll och håll tummarna för "The Ark" =)

8 kommentarer:

Josefine sa...

Tack för din omtanke och dina snälla ord på min sida, du är för go. Jag hoppas att det här eländet vänder snart... Vilken ordning du har i din tvättstuga. Härligt! Jag håller också tummarna för "The Ark" ikväll.. + fröken Marie. Kramar i massor!!

Lotten sa...

Josefin - bilden visar inte kaoset på bänken under.... Det gäller att välja rätt kameravinkel =)

n o r d i n g å r d e n sa...

Tack för tjuvtitt i tvättstugan! Ser väldigt organiserat ut! JA!!! Jag håller på The ark!! Lyssnade just på dem på radion, när jag satt här vid bloggen och höjde volymen så både katt och sambo drog sej undan.. En himla bra låt, men de finns andra som är bra med men jag tror dessa har chansen!!! Ha en trevlig kväll men The Ark!! Mari.

Lotta sa...

Tack för snälla ord! Kan berätta att vedkorgen som blev en tidningskorg är inköpt på Rusta, ett tips!!

Håller också ena tummen för the Ark, och den andra får Måns och Andreas dela på!

Många kramar från Lotta

n o r d i n g å r d e n sa...

Å, jaså var det England du skulle till! Jag försökte kolla i din blogg men hittade ingenstans där det stod var du skulle... Så himla kul, ha en jättemysig resa då!! Och fota mycket!! Mari.

Anonym sa...

Snyggt! Jag vill se mer... :-)

Anonym sa...

Fin tvättstuga du har, speciellt gardinen!

Lotten sa...

Mari - Tack så mycket! Jag skall fota mycket jag lovar!

Isabelle - Jag återkommer när jag fixat klart i tvättstuga:)

Emma - Tack! Jag är väldigt förtjust i den själv!