torsdag 12 juli 2007

Tavlan på plats...

Foto: Lotten
Jag är inte försvunnen, kidnappad eller död! Jag har semester i skitvädret ute på landet så därför blir bloggen lidande. Om två veckor är jag tillbaka som vanligt om det skulle vara någon som saknat mig ;-)
Idag är vi iallafall hemma och ser till huset så då passade jag på att ta en bild av tavlan på sin plats. Lägg märke till stylingen med kuddarna, kannan och avsaknandet av plock och papper! Någon gång innan nyår skall jag måla vår kökssoffa vit. Bordet som är ett gammalt jättefint slagbord får vara som det är.
Uppdatering på hallprojektet - hatthyllan levereras först fredag NÄSTA vecka! Så bilderna från hallen dröjer ett litet tag till. Jag kan bara för att retas lite säga att tapeten är hur cool som helst! Håll ut, ni tappra!!! Bilder kommer såsmåningom ;-)

13 kommentarer:

I Veras hus sa...

SUPERFINT!
Jag har redan ritat av på overheadpapper,väntar på en overhead också..Duk skall införskaffas,hoppas jag hittar en 100x120.Verkligen kul att se.
Ditt kök ser verkligen trevligt ut,men jag tycker inte du ska måla soffan vit,det är ju så fint med trärena gamla möbler!

vinklar o vrår sa...

Sååå läckert det blev!!! En sån vill jag också ha!! =) Kanske härmar dig någon gång i framtiden när alla andra projekt man har på lut är gjorda ;-)
Såg att vi har likadana kökssoffor. Våran är också trären, men kommer också att bli vit någongång i framtiden (ett av alla projekt ;-) kram

Anonym sa...

Det blev jättefint!
Rött och vitt är som gjort för köket!

Piffa och Puffa sa...

Det där blev ju jättefint. Bra gjort. Vad använde du för färg och vilken typ av målarduk? Frågar för att jag själv fick tag i jättedålig kvalitè och fick kasta mitt.
Kramar Anette

Lykke sa...

men du.. så snyggt det blev. Tavlan passar perfekt!

Poppins sa...

Det var ju skönt att du hörde av dig innan vi blev för oroliga :)

Så snyggt det blev med tavlan. Och visst är det den där prickiga kannan från Ebay som står på bordet, eller?

Signes Vind sa...

Så bra det blev med tavlan - jätteduktigt gjort!!! Blir så sugen på att pröva men det är nog för svårt för mig;-(

Anonym sa...

Men du var ju grym på att skapa fräckt KUL!!! ska kolla runt lite i din blogg!

Pjöller maja sa...

oj! vilken smart tavel idee, och snyggt resultat. Tycker om oväntade saker på oväntade ställen =)

Magdalena Martin sa...

Jättehäftigt! Nu blev jag inspirerad till att göra en egen!
Kul kul :)

Anonym sa...

Vad coolt det blev med kotavlan...har du gjort den själv? Jättesnyggt, det andra sakerna passar jättebra ihop med den. Ha de gott

Anonym sa...

Va?! Har du gjort den själv?! Va häftigt!

sako1022 sa...

det är så fint!jag vill gärna att göra också!

hejsan, jag är japanska och har varit i sverige i 15 månader.
har börjat att blogga också,och jag kunde hitta hit.Vad fint!!