lördag 28 juli 2007

TÄVLING!!


Foto: Lotten



Med anledning av att min blogg snart passerar 10000 besökare tänkte jag anordna en liten tävling! Priset ser ni på bilden här ovan - en förvaring/gympa-påse med en liten söt bakelse-applikation som jag har gjort!


Jag har ju sett på statistiken att det finns flera trogna besökare...... så frågan bör inte bli så svår för er ;-) Så här har jag tänkt att det går till: Svara på frågan genom att lämna en kommentar senast fredagen den 3/8 klockan 12.00. Är det flera som gissar rätt kommer det att bli lottdragning!


Frågan lyder - Jag var ju en tur till London tidigare i våras..... när var det?

12 kommentarer:

I Veras hus sa...

Har mejlat svaret till dig!

Skatan sa...

Tidigare i våras skrev du ju... ;-)

ashley sa...

oh i just discovered your beautiful blog! it is so full of inspiration! i love the robot coathanger!

Stina sa...

Kramis du...


Nä, det är inte jobbigt att sy hjärtan. Det finns inte ett som är exakt som ett annat. Fast lite trött fysiskt kan jag bli.

Du är så duktig att sy du. Kramis

Hem och Lycka sa...

Å vad fin!! Mailar svaret till dig..

Maria sa...

Nu fick jag ju sitta och läsa igenom alla dina inlägg från hela våren, det var roligt och du visade mycket fint. Jag tror att vi har nästan samma smak! Jag mailar svaret till dig!

Eva Agnes sa...

Hej Lotten!
Den påsen vill jag gärna vara med och tävla om. Den är jättesöt och fin.
Därför mailar jag svaret till dig.
Kramar Eva Agnes

vinklar o vrår sa...

Jag är också med och tävlar... mailar svaret till dig! kram

Anonym sa...

Hej! Jättsöt påse! Jag har mailat svar till dig! :) Kram

Anonym sa...

Vilken fin påse, Du har talang Du!

Fine Little Day sa...

Tycker också om påsen :)

Hem & Harmoni Marie sa...

Kul tävling! Jag mailar också...
Kram ~Marie~