måndag 8 oktober 2007

Vägg tallrikar

Foto: Lotten
Jag har skrivit om dem förut men de tål att visas än en gång. De fina tallrikarna i form av lätthäftande väggdekaler som inte lämnar märken på tapeten och går att flytta runt. Det är http://www.ahnlund-karlen.com/index.htm som gör dem och de säljs på Designtorget i Stockholm. Jag har varit på jakt efter dom här ett bra tag men de kommer inte in på Designtorget här i Göteborg tyvärr. Nu får jag hjälp att köpa dem genom en vän..... jag blir så glad!
Jag har tänkt använda dom som ett insyns-skydd i ett fönster på landet - Det kommer att bli så fint! Återkommer med bilder när dom är uppe....

4 kommentarer:

Maria sa...

Ser verkligen ut som riktiga tallrikar!!

Anonym sa...

Dom bli jättefina i ett fönster. Jag brukar kika in på din blogg titt som tätt, men tror aldrig jag har kommenterat.

Det finns bilder på trappen, tyvärr inte på den här datorn dock. Men det är inga problem, det kan jag ordna. Vill du ha bilderna mejlade eller som ett "hemma hos"-reportage?

My White Cottage sa...

Fina tallrikar!!! Ska bli kul att se bilder sedan!

Ha en skön dag!
Kramar från Jenny

Lotten sa...

Maria - Visst gör de!

Ingrid - Alltid kul med kommentarer! Hemma-hos repotrage är ju alltid trevligt ;-)

Jenny - Det kommer att komma bilder så fort vi har fått upp dem på landet. Troligtvis vecka 44 eller 45.