måndag 4 februari 2008

Kinaburkar


Foto: Lotten
Minns ni the-burken som jag köpte i somras...? Inte.... Det är den bakre på bilden om någon glömt ;-) Nu har den burken fått en kompis med ett fantastiskt mönster. Tyvärr är den rätt sliten och matt men det gör inte så mycket när priset endast är 25 kronor - eller hur?
*
Jag har vart lite dålig på att uppdatera bloggen det senaste..... Jag skulle kunna ljuga och säga att jag har fått masssor av saker gjorda :o) Men om någon vill se bildbevis då...? Nej, det går ju inte! Jag får vara ärlig och säga som det är.... Jag har inte gjort ett smack här hemma! Bara i min fantasi.... där har jag rensat och röjt, städat, målat och tapetserat.... kommit på fiffiga lösningar, blivit framgångsrik och haft cocktailbjudningar för en massa trevliga människor..... Dags att återvända till verkligheten. Till helgen är det 40-års kalas för mannen med släktingar och mat....Dags att börja fixa.... Ha det så länge! Jag älskar när ni lämnar kommentarer även om jag är lite dålig på att svara.

2 kommentarer:

Maria sa...

Härligt färgglada!
Jag har en gammal stor kinaburk som vi har havregryn i. Måste kanske visa den någon gång eftersom den har lite historia (eller en likadan som den iaf)

Rikke sa...

Åh så kule:)