söndag 4 maj 2008

Tittut!

Foto: Lotten
Jag har inte gått och dött om det är det ni tror.....Nä, skämt åsido så har jag jobbat en hel del. Inte här hemma men väl på det STORA sjukhuset. Det var väldigt längesedan jag jobbade extra men nu kändes det att det var dags.... kassan var lite väl tom för tillfället. Det finns många hål att fylla... särskilt nu när vi i området håller på med en tvist mot de som byggt vårt område. En sak har jag lärt mig - advokater är hutlöst dyra!

*
Nästa vecka har sajten http://www.signerat.se/ premiär! På onsdag slår "portarna" upp..... och jag är en av säljarna som kommer att sälja sina alster där.... Välkommen in och titta! Det finns massor av fint att titta på och shoppa såklart ;-)
*
Ha det så skönt i vårvärmen sålänge så syns vi snart igen!

3 kommentarer:

I Veras hus sa...

Åh som jag kikar varje dag om du lagt in nåt...och IDAG, på självaste deklarationsdagen dessutom*s*

Spännande med signerat.se, ska genast kollas in!

Välkommen back!

Maria sa...

Hej Lotten!
Vilka fina väskor du har på signerat! Och roligt att du är med där!

Lotten sa...

Veras hem - Åh, vad du är go! Tack! Jag skall försöka att uppdatera lite oftare....

Maria - Tack, snälla goa Maria! Roligt att du är med där med - men det är väl självklart med så fina saker som du har ;-)