måndag 11 augusti 2008

Hösten kommer allt närmare....

Foto: Lotten
Nu är jag tillbaka efter semestern.... fast jag är ledig i en och en halv vecka till från jobbet ;-) På bilden är ett fynd jag gjort i sommar - En röd Viola Gråsten filt.... eller egentligen är det två stycken som jag fick tag i. Skicket är helt otrlogt fint - ser helt nya ut båda två!
På filten är en av mina favorit tidningar - Elle Interiör. Visst är det härligt när alla höstnummer kommer ut.... en ny säsong med nya influenser som känns spännande! Jag återkommer snartigen med fler bilder!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Härligt att göra sådana fynd!

Husbilsresan sa...

Så mysigt det ser ut....där kan du krypa in under filten med favvo-tidningen och njuta av dina sista dagar på semestern=)
Ha det gott!
Kram/Gunn

Anonym sa...

Välkommen tillbaka. Jag har hållt utkik efter dig på "Nästet". Tjusig Grådsten. Hoppas du får en forttsatt härlig ledighet.
Kram Kajsa

fingerspitz sa...

jag hade gärna haft sommar ett tag till även om höst är mysigt. Skönt med snyggfiltar och bra tidning att ladda upp med.

Själv bär jag mest sten och jord på mina sista semesterdagar.

Jag ska förresten läsa vidare till det som många av mina arbetskamtater redan är. Känns lite pirrigt men jag hoppas att det blir bra. Börjar redan den 25:e...