tisdag 7 oktober 2008

Stängd

Foto: Lotten

14 kommentarer:

fingerspitz sa...

Vilken vacker dörr.

Nu ska jag inte sitta framför datorn mer idag...

Kerstin sa...

Vacker dörr och fina färger.
Ha en fin dag.

hpy sa...

Vackra farger pa det stangda.

Ninni sa...

Så vacker dörr och inte blir den sämre av färgerna heller:-)

Husbilen Credo sa...

De övriga har sagt det även jag ville säga vacker dörr i vacker färgkombination.

Tack för kommentaren hos mig.
Ha en fortsatt fin dag!

Anonym sa...

For et flott foto!!
Flotte farger i kombinasjon!
Ha en fin dag :)

Maria sa...

Fina färger! Dörren ser så jättelik ut i förhållande till den lilla lilla personen längst ner till vänster =)

makiato sa...

Cool dörr, fint foto.

Anonym sa...

Med den lilla pojken framför ser dörren enorm ut.

Anonym sa...

Vilken STOR dörr!!! 8-)

Och vacker!!

Och stängd! :-)

Anonym sa...

Vad roligt att titta in i en ny blogg. Som om en ny dörr öppnas,L. Tittat runt lite på dina fina projekt,kul.
Min dotter har flyttat till göteborg och det är bron vid centralstationen. Tror det är en trädgård där bakom. Stämmer det?
Ha det gott

Dörren är vacker också!!!!!

marie sa...

snygg dörr, och verkligen stängd...

tallrotsmarie.blogg.se

Anonym sa...

Vacker dörr... och stor, eller kanske pojken var för liten.

Anonym sa...

Vilken fin dörr!

Tack för raderna inne hos mig!