måndag 15 februari 2010

Byteshandel

Foto: Lotten

Jag gjorde ett byte med den goa tjejen Sofia. Hon fixade ett par pärlor som jag hade köpt på Etsy och som överraskning skickade hon med dom här fina örhängena och armbandet. Tusen tack snälla söta Sofia! Jag har redan använt dem....

Foto: Lotten

Dom här fina presentpappren köpte jag på Panduro i förra veckan. De skall få pryda en prylhylla bland annat. Återkommer med bilder på det när det är gjort... vilket kan ta sin lilla tid. JAg siktar på innan påsk iallafall ;-) Så håll ut!

5 kommentarer:

Sofia sa...

Vad roligt att du gillar dem. Jag använder mitt armband som jag fick av dig nästan varje dag och får ofta komplimanger för det.

KRAMAR

till-vidas-ara sa...

Fina grejer du fick kära du!!! Och de där presentpapprena var ju ljuvliga! Känner att jag pysslat väl lite på sistone - men snart ska det tapeter upp, hihi!!!
Ja, visst är fynden ljuvliga - och mer kommer det fortfarande - har inga problem med att fixa inlägg på ett tag :)))

Önskar dig en ljuvlig måndag kära du, och nu ska det bli en koppa till med kaffe tror jag visst!!!

Kramhögar Lycke

Milla sa...

Vad mysigt när man kan byta saker med varandra & de var jättefina. Nu har du gott om tid men jag gissar att det kliar i skapar-fingrarna att få pyssla med de där fina papprena? Kram Milla

Re-dizain sa...

kul med byten...fina papper:)

erry sa...

Så fina smycken!

De där underbara presentpappren måste jag också försöka få tag i!