måndag 19 april 2010

Jag har tröttnat....

Foto: Lotten

På min Keep Calm-poster. Den hängde så fint vid min data-hörna under trappan. Sedan ramlade tavlan ner och ramen gick sönder.... Jag köpte en laptop istället och lilleman fick ta över min gamla data. Hörnan under trappen försvann och med den en lämplig plats till tavlan. Nu har den blivit liggande ett tag.... vad skall jag göra av den?

- Då kom jag på att någon därute i blogglandia kanske vill ha den? Kanske till och med har något att byta med...? Är du intresserad.... Maila mig och ge ett förslag på vad du vill byta med ;-) Kom igen och gör min vardag lite mer spännande!

Mala mig på: nastet@hotmail.com



6 kommentarer:

Sanna sa...

Hyllan blev supersöt! Och planchen skulle jag absolut inte ha något emot, men vet inte om jag har något intressant att byta..hmm..får fundera.. =)

Kraaaaam
Sanna

Re-dizain sa...

Ja, man köper in och skickar ut saker:) det är som en tråd utan ende.
Jag har tyvärr ingen användning av planschen..
ha en bra tisdag..

PIPPIVOGEL sa...

Hej Lotten

Vilken storlek är planschen i???

Jag byter gärna om det är av intresse... Kul med byteshandel...

Kan få en missiripaplansch av mig om du så önska. Vad sägs om KURBITSOMANIA????


KRAMoch tack ännu en gång för necessären, använder den varje dag!

KRAM igen

till-vidas-ara sa...

Visst tröttnar man på vissa grejer efter ett tag! Tänkte föreslå att du sätter den på toaletten så man ser den när man har en stund över, hihi..

Kramar Lycke

Iris // Alla dagars kaos sa...

Åh den hade jag gärna haft.. dock vet jag inte vad jag har att byta med. Kanske nåt hemmagjort i så fall :)

kram /iris

Therese sa...

Jag plockade bort min likadana tavla (fast storlek mindre) i söndags för att jag behövde lite förändring, den stod lutad på en hylla i badrummet, men nu står den i en garderob...!