torsdag 15 juli 2010

halva semestern kvar

Foto: Lotten

Nu är halvlek passerad vad gäller semestern. Vi har haft otroligt fint väder här på västkusten fram till nu. Häromdagen hade vi ett underbart åskoväder som drog in på kvällen och massor med blixtar som vi stod på övre balkongen och tittade på - härligt! Hade jag kunnat inställningarna på min kamera bättre hade jag kunnat ta bilder på skådespelet.... men det får bli till nästa gång istället.
Kudden på bilder ovan är en del av ett påslakanset som jag budade hem från Tradera. Påslakansetet är helt oanvänt och kom med sin originalförpackning. Titta på bilden nedan på alla fina påslakan. Jag skulle inte säga nej till dem allihop ;-)


Foto: Lotten



8 kommentarer:

makiato sa...

Vilket fynd! Jättefint och speciellt mönster.

Skönt att ha halva semestern kvar...

Kaspara sa...

Heisan Lotten
Takk for hilsen!
ja, det var supert å reise fra Gøteborg! Da vi våknet på morgenen på Novotel var jeg såååå våken og pigg og hadde helst villet løpt rundt i bruktbutikker i Gøteborg dagen til ende... MEN mine menn lengtet hjem.
Jeg fikk vært på Holmens, Lagerhaus og Svennsons i Lammhult.
Så gøyal pute du fant på Tradera!
Herlig med mer ferie foran seg.
Her regner det i dag og er ufyselig vær. Jeg må innrømme at jeg svitsjer innom nettet og ser etter riemlige hopp-på-turer igjen.
Ha gode feriedager, Lotten!
Klemmer fra Kaspara

Simon sa...

Haha jag skulle med bjuda på den auktionen! Men det blev för dyrt tyckte jag.

Emma Clara sa...

oj va fint!!!!! De där skulle man gärna vilja ha ett av varje eller mer....!!!

Ellen sa...

Fantastisk!!!Right up my alley altså, heldige du:)Og helt enig, tenk å få alle på bildet da!Skulle gjerne tatt en liten tur med tidsmaskin tilbake til 70-tallet.Tenk å gå helt berserk i butikkene på den tiden!Jeg hadde vel aldri kommet tilbake til 2010 igjen:D Kos deg så mye med 'semester'!!!

Sanna sa...

Åhhh jag skulle inte heller tacka nej till dessa sköna skapelser! =)

Kraaaaam
Sanna

Outi sa...

Hej! Hittade just din blogg. Underbart lapptäcke du visar i ett tidigare inlägg! Och din tyghög skapar ha-begär :) Så vackra färger och mönster!!!

Kram, Outi

Kaspara sa...

Hei og god morgen Lotten!
Her har vi akkurat spist frokost og gutta har hatt en kompis på overnatting.
Så en ting; du MÅÅÅÅ ta Strømstadferja en gang og besøke oss i Sandefjord!!! Du alene eller du med sønnene dine eller hele familien på fire.
Det er jo ingen stor lang reise i det hele tatt. Bare si i fra. Kanskje jeg kan sende deg billetter også for vi får stadig gratis billetter.
Ha en fin lørdag og fortsatt god ferie!
Klem fra Kaspara