torsdag 29 juli 2010

Mitt sovrum på landet

Foto: Lotten

Sängen på landet har fått sig en uppfräschning. Jag fick tag på ett gammalt överkast till en enkelsäng på Tradera för en billig peng. Tanken var att jag skulle klippa och använda tyget men det var så fint så här tycker jag. Kudden har jag sytt av ett tyg som jag visade för ett tag sedan här på bloggen. Jag är ju en riktig sucker för färgkombon rosa-orange... Jag kan helt enkelt inte motstå när jag ser något i de färgerna!



Foto: Lotten

14 kommentarer:

Randiga Tråden sa...

Kanonsnyggt tyg. Nostalgi på väggen, härligt.

Tant Grön sa...

Tjusigt! Jag håller med, den färgkombinationen är läcker ;-)

Malin - Carlssonkarlsson.blogg.se sa...

Härligt med färg!!!

Sara sa...

såååå underbart snyggt, jag älskar också de där färgerna :)...

Anonym sa...

Absolut mer färg åt folket=)Du måste kika in i min butik när jag öppnar(v.34-35). Jag lovar att det blir färg.....Supermysigt med nostalgitouch i sovrummet. Ha det bäst/Annica

Stina Glaas sa...

Superfint! Och det är en färgkombo som jag också gillar. Återkommer till den gång på gång när jag väljer färger utan att tänka och bara går på känsla. ;-)

erry sa...

Supersnyggt!! Det är nog tack vare dig jag börjat gilla den färgkombon!! ;)

Jag har ett överkast i samma modell som jag också köpt på Tradera, men i brunt med blommor i olika färger. Har inte använt det än, men till hösten kommer det nog att passa fint! :)

TONE LILENG sa...

Nydelig! Lakserosa (laxrosa) ville vi kalt det i norge. Et soverom for søte drømmer. :)

Ellen sa...

Så koselig:)Og for noen fantastiske bilder på veggen der, de er utrolig fine!

Lena Andersson sa...

Samma här fast rosa med rött är min absoluta favorit.
mvh Lena

pippigul sa...

Vilken underbar blogg du har! Så härligt med färg! Jag bara njuter och blir inspirerad av dina bilder!
Kram Tessan

Caroline sa...

Hej på dig!
Åhhh underbart vackert! Du har sådan fantastisk smak. Och talang!
Jag vill med ha en symaskin. Jag vill med kunna sy! Får nöja mig med att renovera möbler o virka. Det är vad jag kan. :-)
Kram från Caroline

I Veras hus sa...

Så fint så fint ni har det på landet. Helt underbart.
Håller med, rosaorange är ngt speciellt.

Sanna sa...

Åhh bara såå himla fint! =)