onsdag 22 september 2010

Nytt och fint

Foto: Lotten

Det här fina armbandet köpte jag av den här tjejen. Jag sa tidigare att jag tröttnat lite på Keep Calm-grejen men det stämde nog inte riktigt ;-) Det här armbandet är helt i mina färger och det sitter som en smäck! Kan knappt bärga mig tills jag kan ha det på mig ute.... Tyvärr kan man ju inte ha några smycken eller annat skoj på sig inom mitt yrke......

Foto: Lotten

Har ni sett min nya header? Det är den goa bloggaren Erry som har hjälpt mig att göra den. Behöver jag säga att jag är toknöjd...? Precis min stil....

Tusen tack för alla härliga kommentarer om mina loppisfynd i förra inlägget - Jag blir så sprudlande glad för varje kommentar jag får! Extra roligt är att det var många för mig nya läsare som gav sig tillkänna.... inte bara via Fabriken.... utan läsare som läser min blogg med aldrig förr kommenterat - skitkul rent ut sagt! Utan er skulle min blogg inte vara!

16 kommentarer:

LillaTussilago sa...

Oh, vad det var fint!!
Var köper man ett sånt?

fiazoo sa...

Det är som ett stort kalas här idag, med ny header och nytt fint armband. Tjusigt!

Lotten sa...

Tussilago - www.minxblogg.com Skrolla tillbaka till inläggen i augusti så hittar du armbanden i olika färger.

Randiga Tråden sa...

Så snygg headern är. Armbandet är också jättefint.

till-vidas-ara sa...

Armbandet gillade jag skarpt - skulle kunna tänka mig ett sådant jag med, fast jag också är trött på själva tavlorna! Men på ett armband är det ju perfasmurf:)))
Headern blev ju helt ljuvlig!!!

Själv fatar jag inte ens hur byta mall längre! Om du kikar in hos mig så ser du att jag inte kan göra bilderna (som ligger på bredden)stora utan att de kapas! Och nu har de ju gjort om i massystemet så jag bara blir grinig!
Vilken mall använder du?!?

Din underbara lavendelgömma har kommit och har fått en hedersplats i köket :) Ska blogga om den och annat senare :)

Massa massa kram Lycke

AttenKattenNoa sa...

Färgerna är härliga, ett 'bli-glad-armband'. Din header är fin, alltid kul att byta. Denna verkar passa dig fint;-)

Jenny Bergvall sa...

Åh vilken läcker header!! Me like alot ;) Armbandet är inte dumt heller ;:) Nya fina saker alltså.

Sara sa...

Din header är verkligen superfin!! Måste vara en av de finaste jag sett!!

Maria sa...

Hej Lotten! Superfint armband! Och din nya header är läcker. Länge sedan jag gjorde om min header, min dotter klagar på mig och tycker att nu är det dax, men jag har inte hunnut det. Tar ju endel tid att pillra på med sådant också...

erry sa...

Vad roligt att du gillar headern och kul att se att så många kommenterat den :) Gör mig riktigt glad! Den passade in väldigt bra här, om jag får säga det själv.. :)

Armbandet var superfint också!

Kram

pippigul sa...

WOW viken snygg header!!!

jag har en utlottning av vintagesmycken på min blogg!
kika in om du e sugen!
kran Tessan

House number 15 sa...

Snygg header!

Armbandet var ju läckert!
Likaså alla dina tyger;)
Ha det gott!
Kram C

Christin sa...

Kul header !
Armbandet också fint.

mariaemb. sa...

Så underbart glad och pigg jag blev när jag tittade in här. Härligt!

TACK för att du lämnade en kommentar så att jag hittade hit!

Vi ses igen!
Kram Maria

annicken_j sa...

jeg elsker din nye header!!

jojo sa...

Headerna är underbar! Ser ut att vara precis din stil!
Jag är så avis på ditt lilla syrum. Det är mitt mål att få ett eget rum där man kan sortera tygerna i färger... Härligt!!