söndag 10 oktober 2010

Fabriken - söndagsbild

Foto: Lotten

Denna veckas söndagsbild är en bild som jag tog i december förra året. Jag tycker att ljuset är så häftigt på den här bilden.... Bilden är tagen på Marstrand och huset vid fyren har en gång tillhört P G Gyllenhammar. Jag har nog 100 bilder på just det här huset - i storm, i solsken, vinter, mörker mm.

Här hemma har vi sjukstuga fortfarande. Förkylning som biter sig fast med feber, ont i halsen och läbbiga blåsor i munnen - Mina stackars små killar! Får se om jag lyckas smita ut en stund idag....

7 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Verkligen spännande ljus!

Daniel sa...

Fint! Det huset har nog mycket att berätta!!
Krya på er!!

Michaela Eriksson sa...

Den bilden är fantastisk!:)

krya på Er!

// smulan

Petra / Popetotrora sa...

Tråkigt med sjukstuga. Vi har samma sak här hemma. Feber och rinnande näsor. :-(

Men för att muntra upp har du en liten award att hämta hos mig: http://popetotrora.blogspot.com/2010/10/en-glad-overaskning.html

erry sa...

Vilken fantastisk bild!

Söndagskramar

Kaspara sa...

Heisan Lotten
Vakkert, vakkert! Dette bildet kunne du sende inn til en foto-konkurranse om temaet passet!
Håper alt går bra med retroposen og at den kommer trygt til deg. De satte på en toll-lapp og jeg ble litt forskrekket men det var visst slik man gjorde uansett og innholdets verdi er ikke over 200 kr. så da skal det jo ikke bli toll på det.
Her skinner sola og høstferien er forbi. Trøtte skolegutter til morgen i dag, men bare 4 timer skole på mandagene. Så er det hjem til en bollebakende mamma, ikke værst... I morgen skal jeg jobbe i skolen på 2. trinn.
Ha en glad dag!
Klem fra kaspara

MOKKASIN sa...

Vilken bild, vilket magisk ljus och vilket hus (det läget är onekligen speciellt)
Förstår om du har blivit lite besatt ;)) av det huset, det hade jag också blivit!
Kram S