fredag 5 augusti 2011

Ett övervägande rosa inlägg

Foto: Lotten

Som nybliven Iphone-ägare har jag fastnat för en gratis-app som heter "Instagram". Den går ut på att man tar bilder som berabetas genom önskat filter och läggs ut så att man kan se vad andra fotat. Påminner lite om FB i upplägget. Man lägger upp sina favoriter och "gillar" de bilder man tycker om. Det finns en väldans massa fina bilder och duktiga fotografer där ute... man kan lätt fastna lite för länge.

Foto: Lotten

Idag när vädret här på västkusten har varit lite grått blev mina bilder väldigt rosa av någon anledning...

Foto: Lotten

Lite nya tyger blandat med mina rosa Converse och nedan en bild från papperskorgen där det just nu ligger en massa tygspill efter min knapptillverkning.

Foto: Lotten

Blir du sugen på att gå in och testa "Instagram"? Sök på "Lottentott70" så hittar du mina bilder.... Ha en skön helg!

6 kommentarer:

kollijox sa...

okej, måste skaffa iphone NU!

Unknown sa...

Hei på deg, her i Norge regner det i dag, men da er det så koselig å sitte inne med lys og god mat. Jeg lurer på om du vet en bra nrttbutikk som selger kanpper som man kan trekke om selv, jeg syntes de er så dyre i vanlige sybutikker. Ha en god helg;) NB! De rosa skoa var jo bare så søte, minner meg om mine døttre...som bare går i converse hele dagen lang;)

jojo sa...

Håller med, instagram är försvinnande roligt! Tänk vilka roliga och fina bilder man kan få med en mobilkamera!

Johanna sa...

Härligt, härligt! Rosa gillar vi! :) kram <3

Loppedilla sa...

Fine bilder og morsom app!

Retro Elephant sa...

Kul att tygen kommit fram1 Snygga bilder, rosa är tufft!

//Lina