fredag 7 oktober 2011

Foto: Lotten

Den här veckan kom hösten på allvar till Göteborg. Det har regnat och blåst och inatt blev det riktigt kallt i huset. Snart dags att sätta på värmen. Jag har varit på två heldagar utbildning med jobbet. Jag som är natträv sedan mitten av 90-talet har lite svårt för att sitta en hel dag och framförallt gå upp vid 06 på morgonen.

Foto: Lotten

Imorse började jag dagen med att baka två chokladkakor. De skall med till barnens skola imorgon. Varje höst har de en dag på skolan med fikaförsäljning, loppis (mest sportsaker och böcker), lotteriförsäljning mm. Tyvärr sover jag imorgon eftersom jag jobbar fredag + lördagnatt....



Foto: Lotten

Nästa vecka har jag stora planer..... Hoppas att jag har tiden och orken att genomföra dem bara! återkommer snarast med uppdatering...

8 kommentarer:

Maria sa...

Fin och färgglad du är! Det piggar upp!

Emma sa...

Vad snygg du är i dina leggings! Jag har bestält två par puffbyxor från gudrun och hoppas att dom dyker upp snart! Här är det också höst, bästa tiden på året! :) Trevlig helg!

HannasHörna sa...

Hej hej!

Vilken fin höstbild...och härliga leggins.

Kram och lycka till med projektet nästa vecka!

TUSEN VASER sa...

Nämen åh, vilka härliga bilder. Härliga höst även om det idag regnade lite väl mycket:)

Jo sa...

Härliga färgglada bilder! Och ja, huuu, vilket väder det var i Gbg idag! Vi slapp åskovädret igår, men det har regnat och blåst som attan även här. Hoppas att det blir lite bättre i helgen i alla fall!

Ha en fin helg!

Petra / Popetotrora sa...

Ja, här i Stockholm är det också höst, så det räcker och blir över....

Ser fram emot nästa vecka så vi får ta del av dins storslana planer. :-)

kollijox sa...

Härligt. ser fram emot att se uppdateringen :=))

E.R.R.Y sa...

Åh vad du är fin i dina färgglada kläder! Tänk om fler kunde våga klä sig så färgglatt, vad glad man skulle bli av att gå ut i höstrusket. :)