tisdag 25 oktober 2011

Rottingfynd


Jag sprang på den här fina rottingstolen på Emmaus idag. Jag kunde inte lämna kvar den.... även om jag stod länge och funderade. Jag har varit sugen på att köpa den som IKEA gjort... men det är ju klart roligare med en "äkta".  Egentligen har jag inte plats för den... men jag vill så gärna ha plats för den :) Skall se om jag kan flytta runt lite här hemma....


Renoveringen av vårt sovrum fortsätter sakta men säkert. Jag är inte helt säker på att jag kommer att bli klar den här veckan.... Jag skall måla klart väggen idag och sedan är det sänggaveln kvar att måla Håller tummarna för att jag skall kunna ha något att visa här på bloggen innan jag åker till landet på fredag....


8 kommentarer:

En støvel og en sko sa...

Nydelige stolen! Kjempefin i hvit. Jeg har kjøpt Ikea-varianten, den fant jeg til halv pris i billigkroken.
Klem :-)

Loppan Lorum sa...

Sicket fynd!! Jag suktar också lite smått efter IKEAS svarta, men har egentligen ingen plats för dem... Möjligtvis på balkongen, men jag har en känsla av att de inte skulle må så bra därute i vinter, tyvärr.

kollijox sa...

man kan ju bara säga grattis! så himla fin. hej hej

Marianne sa...

Fin blog du har. Glæder mig til at følge den.

Emma sa...

Jättesnygg! Jag har också tittat på ikeas stolar, men kan inte bestämma mig om jag vill ha svart eller vit. Lyxproblem.. ;)

HannasHörna sa...

Hej!

Tack för fina kommentaren.

Vilken fin stol du hittat. Jag vill också ha den på ikea men vi har inte plats för fler stolar:)

Ha det gott!

Kram

HannasHörna sa...

Hej! Kul att du tyckte om mina stjärnor. Jag återkommer nästa vecka om dem. Kram kram

Sukkertøy for øyet sa...

Hei vennen!
Har pakken kommet trygt frem?
Ønsker deg en SUPER fin helg :)

KRAM