måndag 9 april 2012

Glad Påsk

Foto: Lotten

Nu är påsken snart slut... så ett litet sent "Glad Påsk" från mig! Hoppas att ni haft en bra påsk. Jag började med att jobba skärtorsdag och långfredag natt. Men nu är jag ledig resten av påsklovet ihop med mina killar. Hemma kommer det ett gäng målare och fixar något jag längtat länge efter. Vad det är får ni se i nästa vecka :)



Det här påslakanet köpte jag för en Selma i förra veckan. Självklart kunde jag inte lämna något så färgstarkt kvar på loppisen. Dessutom är det i mina favoritfärger. Tyvärr är det inte gammalt.... IKEA-påslakan från 1999 som jag tänker använda som just påslakan.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Påslakenet ( dynetrekket) var lekkert.
Du har så masse fine stoffer.
Klem, Drude

Malin på pastill.nu sa...

Vilket fint påslakan :-)
GLAD PÅSK!

CreandoPhoto sa...

Även nyare kan vara tjusigt alltså! Önskar dig det bästa påsklovet. Så härligt att ha hela lovet att se fram emot :)

Kramar Kicki

Maria sa...

Glad Påsk Lotten! Påslakanet är härligt i både färg och mönster :)

Trådanten sa...

Det är nästan de bästa loppisfynden, de som är så fina att de går att använda precis som de är.

Berit sa...

nydelige påskeliljer.Ha en flott aften

Maria sa...

Ser fint ut, och ser ut som ett gammalt tyg, fastän det var nyare.

Pysselpralinen sa...

Nya tyger är också tjusiga, det där ser ut att bli ett perfekt påslakan, skulle ju bli glad varenda dag av att vakna under det! :)