måndag 16 juli 2012

Utlottning

Foto: Lotten

Med anledning av att jag precis passerade 300Tusen besökare tänkte jag ha en liten utlottning. Vinsten är kudden på bilden ovan som jag sydde igår av restbitar från ett annat projekt. Kudden är 50 x 50 cm och har omlottöppning på baksidan. Det enda du behöver göra för att ha chans att vinna är att lämna en kommentar här under. Alla får 1 lott var oavsett om du är följare eller länkar utlottningen... Jag drar en vinnare den 1:a Augusti. Lycka till!

79 kommentarer:

marit arvenberg sa...

mm vad fin ! vill gärna ha!/Marit

Stajnich sa...

ÅÅÅÅÅÅHHHHH!! Fin! Jag hoppas på vinst!

M sa...

Jag vill gärna vara med och tävla om en så snygg kudde!

EmmaP sa...

Härlig kudde i mina färger! Klart jag är med i utlottningen :)

kavallinskan sa...

Superfin kudde! Jag är självklart med och tävlar!

Annika sa...

Så fin! Skulle ju göra sig förträffligt i vår nya soffa :)

Jennie sa...

Grattis till så många besökare! Jag vill gärna vara med och tävla om det fina kuddfodralet!

maddes färg och form sa...

Åh va roligt, och så fin den är! Jag är gärna med i utlottning om din fina kudde! :D

Gunilla sa...

Grattis! Jag följer dig, o blir glad o inspirerad av dina glada kuddar o färger!!! Tack för att du skriver!!!

Ditte sa...

Uh, jeg vil gerne være med - hvis du sender til Danmark?

Anonym sa...

Vill vara med i utlottningen! Min mejladress är: phebes_90[snabel-a]hotmail.com

malin sa...

Jag vill också vara med! :-)

Björkved sa...

Jag vill gärna vara med!

Anonym sa...

Den skulle passa utmärkt i min soffa!
Ingrid på Gotland

hennihenni sa...

Man blir så glad av dina tyger! Kuddfodralet skulle gärna få flytta hem till mig :)

E.R.R.Y sa...

Jag vill gärna vinna fina kudden! :)

Klockarbarn sa...

Den skulle passa fint i flickornas rum.

Sofia / rufi design sa...

Åh så fin, hoppas på vinst så sonen kan få en ny kudde till sängen!

Amanda sa...

oh, jag är med och tävlar. jag kommer vinna ;)

Stitchordie sa...

Sån fin kudde! Självklart vill jag vara med i utlottningen! Grattis till alla besökare :)

lisa pinkfriday sa...

Jag är jätte gärna med och tävlar om din underbara kudde!

Jo sa...

Grattis till så många besökare! Jag vill gärna vara med i utlottningen av den fina kudden!

Lizz sa...

grattis! superfin kudde i bästa färgerna :)

EmelieD sa...

åhh vilken fin, den skulle jag gärna vilja vinna =) /EmelieD

Han kallar mig Mysan sa...

Vilken underbar blogg och kudde. Jag är gärna med i utlottningen och grattis :)

24seven by [bo:bakk] sa...

Så snygg!! Du kan du minsann.

Maria sa...

Fantastisk fin kudde du gjort i härliga färger och mönster.

AttenKattenNoa sa...

Jaaa! Grattis till alla besökare, så kul!
Jag är gärna med i din utlottning.

Emma sa...

Fiiin! Jag är gärna med och tävlar!

Sara Serey Larsson sa...

Åh så fin, älskar din blogg och skulle bli väldigt glad om jag vann *håller tummarna*

Emma sa...

Grattis Lotten! Sjukt stort att komma upp i 300000 besökare!

Anonym sa...

Grattis! Den kudden får gärna flytta hem till mig! Linda Svensson

Malin L sa...

Fantastiskt fin! Såklart jag tar chansen att vinna :-)

/ Malin L

Annika GW sa...

Ja, jag vill också som alla andra vinna den fina kudden! Vinstchansen verkar liten, men hoppas på tur! Annika

Anonym sa...

Hej!
Denna kudde hade passat utmärkt i min soffa. Superfin!!
/ Sofia Backman

CreandoPhoto sa...

ÅÅÅÅÅHhhh, jag vill vinna. Jag är med och håller nu tummar och tår!

Kramar Kicki

marian sa...

Syns den var VELDIG fin!!!! Vil gjerne vera med i "kampen".

Marian/Rosendal/Vestlandet/Norge

nattugglan sa...

Oj så glad man blir av den kudde.Grattis till så många besökare..Välkommen med i min tävling du oxå!

Annakarin sa...

Ljuvlig kudde på härlig blogg!
tycker Annakarin i Göteborg

Tant Grön sa...

Ja jag vill gärna vara med!

Henrietta sa...

Jag håller tummarna och hoppas på vinst!

astrid sa...

Så flott pute. Den vil jeg gjerne ha i min sofa.
Ha en strålende sommer. Mvh Astrid.d@gmail.com

Nina Muttonen sa...

Jag håller tummarna för den vackra kudden!

Stella sa...

Oj oj, måste vara med; har beundrat dina kuddar många gånger och den här var ju minst lika ljuvlig som de jag sett tidigare!

Loppan Lorum sa...

Klart man vill ha ett Lotten-verk i soffhörnet!

Mona sa...

Vilken underbar färgglad kudde.DEn utstrålar sommar sommar sommar : )

Klart att jag tar chansen att vinna den, jag kan inte få nog av färg.

Mer färg åt folket!

Jag håller tummar o tår att turen är med mig.
MvH Mona
mona.ekstrom@gmail.com

Mona sa...

Vilken underbar färgglad kudde.DEn utstrålar sommar sommar sommar : )

Klart att jag tar chansen att vinna den, jag kan inte få nog av färg.

Mer färg åt folket!

Jag håller tummar o tår att turen är med mig.
MvH Mona
mona.ekstrom@gmail.com

3prinser sa...

Den var flott! Jeg vil gjerne være med :)

Pella sa...

Jättefin! Är gärna med och tävlar! /Pella

Anonym sa...

Åh, vilken fin. Den vill jag ha hemma hos mig. Grattis till så många besökare. /Maria Ackhammar

Fiff sa...

Jag är gärna med :-) Finfin kudde!

Anonym sa...

Wow! vilken otroligt fin kudde! Jag blir så glad när jag ser den! Den skulle gärna få i finrummet hemma hos mej! Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

Knejs sa...

Grattis till 300.000 besökare!!!

Anonym sa...

Oj så underbar kudde!
jag är gärna med:)
/ Anna

Mail: dagenskreativa@hotmail.com

rino sa...

härligt med rosa, jag är med och hoppas på tur :-)

Sara sa...

Håller tummarna för vinst! Kudden är underbart fin!

finnkids sa...

Åh så vacker den är! Jag hoppas på vinst! :-)

Fiazoo sa...

Grattis till så många besökare! Och tack till en så fin och mysig blogg. Du inspirerar som sjutton. Kramar!!

Fiazoo sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Agneta sa...

Grattis till många besökare! En härlig sommarkudde vill jag vara med och kanske vinna.

Johanna sa...

Jag försöker själv köpa stuvar av retrotyger och sy kuddfodral till kuddar i vår kökssoffa. Tycker dock sällan jag lyckas återskapa min inre bild som jag eftersträvar. Kudden i utlottningen motsvarar min inre bild. Hoppas på tur i lottdragningen :-)

EmmaLottaLarsson sa...

Mycket fin kudde! Jag är gärna med i tävlingen.

cassandra sa...

Vilken söt kudde! Håller tummarna.

Cassandra

Y sa...

jättesöt kudde! den skulle passa perfekt i döttrarnas rum :)

frisky frog sa...

Superfin! klart att jag gärna skulle ha den i soffan. jag håller tummarna...

gult hus i svingen sa...

Håper denne skjønnheten blir min:) Krysser fingre og tær;)
Trine:)

Unknown sa...

Så fin kudde. Den vill jag gärna vinna. Grattis till alla besökare!

Helena sa...

Superfin kudde och även otroligt fin blogg i övrigt också :)

Anna/Augusti_73 sa...

Skriver en kommentar och håller tummarna aphårt! :))

mellaogmalla sa...

Så fin!! Vil gjerne være med! :)

Maria sa...

Yes, äntligen hittade jag tillbaka till din blogg igen. Och woaw, den kudden var som att ta en tårtbit av sommaren. Hoppas på vinst :))

Anonym sa...

Så fin kudde. En riktig gladkudde! Den tävlar jag gärna om. Ha en bra dag/Miah

Anonym sa...

Trevligt med så många besökare, Grattis! Fin Fin Kudde.

jojo sa...

Den där fina kudden skulle passa så fint på min koloni!!

s h i n e d e s i g n sa...

En glad og fin pute. Jeg tar gjerne et lodd og krysser fingrer for vinnerlykke :-)

Anonym sa...

Har följt din blogg länge och varje nytt inlägg gör mig glad!
Hälsningar
MarIa eriksson

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Hanna Larsson sa...

åh sista dagen hitta jag denna tävling, jag vill gärna vinna den fina kudden :)

Anonym sa...

Hoppas att det inte är försent! Jag älskar din blogg och alla färger och kudden och skulle verkligen vilja vinna den!
Helene W som inte alls kan hantera en symaskin