måndag 22 juli 2013

Operation #färdigt2013



Äntligen blev jag klar med min regnbågsquilt som jag började med förra sommaren! Jag sydde en bård i svart-vitt runt om för att bryta av allt det färgglada. Sedan en bindning runt om i rosa-orange såklart. Baksidan är ett IKEA-tyg i svart-vitt. Jag är såå nöjd med denna quilt!






Jag har en förmåga att starta en massa projekt som blir liggande som en massa UFOn.... så därför är jag extra stolt att jag faktiskt gjorde färdigt detta. Nu till nästa projekt som oxå är ett UFO...

5 kommentarer:

Johanna R sa...

den blev verkligen superfin!!

härligt med färg tycker jag.

madebyhanna.se sa...

Alldeles underbart! Blir så inspirerad! :)

LadyNight sa...

Så fint! Ser helt underbar ut :)

Unknown sa...

Så fin. Jeg har også noen ufoer liggende.... Stilig med den svart/hvite kanten på. Du er god som får gjort tingene ferdig! D

Hi! My name is erica. Would you be my friend? sa...

It's absolutely beautiful! :)