Foto: Lotten
Den här skapelsen köpte jag billigt i våras på loppis. Tanken var att sy något annat av den men det har inte blivit av.... Nu undrar jag vad det kan vara..? Den är för stor för att funka som schalett (stavas det så..?) och för liten för att vara ett förkläde. Kan det vara ett misslyckat syprojekt..? Vad tror ni?
