fredag 4 maj 2007

Första intrycket...

Foto: privat
Alla vet ju vid det här laget att det första intrycket är så viktigt! Därför skall man ju lägga lite extra krut på hur det ser ut vid entrén till vårt hem. På landet skulle vi verkligen behöva byta ut vår grind då vår nuvarande är totalt angripen av röta. Grinden på bilden ovan fotade jag när vi var ute på en promenad i höstas. Visst är den fin? Undrar om det är något en normalhändig person kan bygga själv eller skall man gå till ett snickeri?

9 kommentarer:

n o r d i n g å r d e n sa...

Vilken otroligt vacker grind! Den skulle man inte ha ngt emot att ha! Underbar! Och vilka loppisfynd du gjorde i inlägget under! Ha en jätebra helg!! Mari.

Jennyshemochharmoni sa...

Det är verkligen viktigt! Grinden var underbar :) Helt i min smak :) Jag älskar för övrigt grindar :) Ha en jätteskön helg! KRAM

Anonym sa...

Min normalhändige man är duktig men han skulle nog inte ge sig på att göra den. Det är ju kul om krusidullerna blir bra. Jag skulle anlita en snickare. Fin var den i alla fall! Trevlig helg!

Anonym sa...

Jättevacker grind! Trevlig helg!

Anonym sa...

Ja, den är jättefin, men ser kanske inte helt lätt ut att göra, trevlig fredag, Maria

Spets och snor sa...

Smart ide att ta kort när man hittar något fint... Den var verkligen underbar!

Signe sa...

Oj, vilken vacker grind! Den skulle jag gärna ha oxå! Det är så fint med trästaket och trägrindar!

Lotten sa...

Jag har surfat runt lite nu och kollat på grindar.... jag inser att man nog får anlita någon proffisionell att bygga grinden! Tack för era åsikter!

Lella sa...

Superfin grind du har fotat!
Kan man få en sån i present när man fyller tro? :o)