onsdag 27 juni 2007

Paus-inlägg

Jag tar lite paus i fixandet i hallen.... tapeten är upp och är såå fin så jag har svårt att hålla mig ifrån att dela med mig till er ;-) Men jag skall hålla mig tills hatthyllan är uppe iallafall!
Som lite underhållning till alla före-efter fantaster därute bjuder jag på lite homestyling-bilder. Jag hjälpte min mor att styla huset då hon sålde det förra hösten. Det var hårt arbete men det gjorde stor skillnad tycker jag! Otroligt roligt var det ju oxå....
Foto: Lotten
Här är ett av sovrummen före stylingen....

Foto: Lotten
..och så här såg det ut efter!

2 kommentarer:

vinklar o vrår sa...

Tänk vilken skillnad det blir med lite vit färg och sedan några färgklickar i pastell i form av kuddar m.m. Alltid lika kul med före och efterbilder. Nu vill vi se hallen oxå!! ;-)

Lykke sa...

Vilken skillnad. Tänk att man tyckte det var sp snyggt med starka färger ett tag. När jag flyttade in i en lägenhet 1998 tapetserade jag med en starkt gul färg i sovrummet. Till det hade jag "grekiskblå" möbler.... Skönt att man ändrar sig åtminstone:-)