tisdag 26 juni 2007

Styrka

Foto: Lotten
En knut skall vara stark!

17 kommentarer:

Marie sa...

Vilken häftig bild!

mia dh sa...

Fin bild och självklart. lösa knutar är inte mycket att ha :)

vildängel sa...

Jättefin bild på en rejäl knut :D

anca sa...

Både stark å vacker!

Pia sa...

Vilken vacker bild!

Maria-Jag blommar sa...

Fin blogg du har som jag hittade till via Tisdagstemat, välkommen till min blogg! Mvh Maria
http://jagblommar.blogspot.com

Maria-Jag blommar sa...

Jag är förresten också helt såld på rött med vita prickar!

Lisa sa...

jajjamän, det skall den vara! bra tolkning!

Aradil sa...

Härlig bild av en riktigt rejäl knut!

Mimo sa...

Ja den fina knuten ser ut att hålla!

Pialotta sa...

Javisst om den är så hårt knuten:-)
Kanonbild.

Sextiotalsvillan sa...

Så sant! Jättefin bild och rolig tolkning.

Mi sa...

Fin bild :)
// Mi.

Paula sa...

Urtjusig knut!

signe sa...

Vilken häftig bild! :)

Guldkant På Livet sa...

Helläcker bild verkligen!!Vilken skärpa! Och så ser jag nu, ( fast jag har nog sett det förr..) men jag gillar din bloggbeskrivning :
" handlar bara om trevligheter..." Jättesnygg ljusstake o låda du fyndade!! Förstår du tog dem på stört!! Ha det gott, Mari.

Nette sa...

Bra tolkning - det måste den ju vara! :)

Jag har slutat stryka - gav upp helt enkelt för det blev aldrig gjort :(

:)