tisdag 28 augusti 2007

Cath Kidston - höstnytt

Cath Kidston
Nu kan man beskåda höstnyheterna från Cath Kidston på deras hemsida. Det är mycket fint där som jag skulle vilja ha. Tyger bland annat. Men de här fina sybehören på bilden ovan väckte den där trånande ha-känslan som sprider sig i hela magen - som är så svår att stå emot ,-)
Flugsvampen är en nåldyna.... borde gå att göra själv? Huset till höger är en sykorg där man kan lägga sina pågående stick, virk eller brodyrprojekt i. Visst är de oemotståndliga! I ett svagt ögonblick övervägde jag att ta flyget (Ryanair) nu inom den närmsta veckan, över dagen, för att shoppa loss på Cath Kidston i London. Men jag insåg krasst att jag tyvärr inte är miljonär. Jag får nog klura lite på att göra en egen flugsvamps-nåldyna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nä.....
jag får inte köpa fler tyger, här svämmar det över :)
Vågar inte titta ens, kanske lite senare om jag rensar ut några oanvändbara tygrester först!