onsdag 29 augusti 2007

Retro-skatter


Foto: Lotten
Dom här två tygbonaderna som är ganska stora hade jag på mitt rum när jag var liten. Min stora pojk hade de i sitt första rum men de gjorde sig inte där mot den blålila väggen. Jag har länge funderat på vart jag skall sätta upp dem så man kan titta på dem och njuta..... för jag tycker att dom är himla fina. Jag har nog hittat en plats för kaninen eller haren eller vad det är för något....? I trapp-husets översta del, ovanför det pyttelilla fönstret, kommer den få sitta! Först skall vi bara riva lös tapet, spackla och måla väggarna ;-)
Imorgon är det lilla julafton för mig..... för då kommer det att komma ett paket! Jag kan knappt vänta! Jag tror inte det är sant...... så roligt det skall bli att få det här PAKETET! Kan ni gissa vad det är?



4 kommentarer:

I Veras hus sa...

Åh,vilka klassiker!
Man ser direkt att figurerna är á la 70-tal,så där som de kunde se ut på barnprogrammen...det är så kul att ha såna där unika saker från barndomen:-) Fint!

vinklar o vrår sa...

Vilka härliga!! =)
Men VAD är det i paketet?? *nyfiken i en strut* ;)

Maria sa...

Roliga tygbilder!
Fattar inte riktigt vad du väntar på...tyger?...något av Cath Kidston? har ingen aning...

Signes Vind sa...

Jättenyfiken på paketet - vad kan det vara???
Jag har utmanat dig;-) gillar själv inte utmaningar men kunde inte låta bli att skicka den till dig ändå.