torsdag 9 augusti 2007

Makeover av Datahörnan

Foto: Lotten
Så här såg det ut fram tills för 10-14 dagar sedan......Trångt, tråkigt, rörigt och alldeles förfärligt!
*
Nu ser det ut så här:



Foto: Lotten
Väggarna har blivit vita. Bordet är utbytt mot en bordsskiva vi hade ståendes i förrådet. Den sågades i lämplig form och storlek och kläddes med röd vaxduk från Åhlen´s. Röda bordsben " Curry" från IKEA, 25 kronor styck. Stolen fyndade jag på "Bolagret´s" fyndhörna. Lampan är min gamla barndomslampa från 70-talet. Sist men definitivt inte minst mina fina nya väggdekaler som jag köpt på "Etsy"...... Gå in på http://www.etsy.com/ och sök på "vinyl wall art" så hittar ni massor med fint att dekorera väggarna med.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Klart bättre!!! Nu är det svårt att slita sig därifrån va? *s*

Maria sa...

Mycket fint! Ska snart ta och blogga om mitt datahörn, måste bara städa först... (varför samlas allt här, ficklampa, ett memorykort, ett gosedjur, dotterns tamagotchi mm mm...)

My White Cottage sa...

Vilken skillnad! Av någon anledning har datahörnon en tendens att bli stökiga tycker jag. Det blev verkligen jättefint! Trevlig helg!

Poppins sa...

Verkligen en förändring! Snyggt och fräscht. Men du, när ska du ha semester? Ni verkar ju jobba i ett.
kram från en lat Poppins

Madde sa...

Va duktig du är. Blev jättefint <3

Signes Vind sa...

Tänk vilken skillnad det kan bli. Ser jätteinspirerande ut så nu kommer det väl massvis med roliga blogginlägg från dig!

Skatan sa...

Så fint ni har trollat till det! Bra jobbat : )

Skatan sa...

Vi håller förresten exakt i skrivande stund på att bygga ett litet hus/koja till vår skrotmaja i samma glugg under vår trappa...någonstans att gå till när ma och pa är knasiga? Ett lite lurigt utrymme som ofta bara blir oanvänt...

ikas sa...

Hej

jag bor oxå på västkusten!
Har nog aldrig besökt din blogg tidigare. Lägger den till favoriter och återkommer

Brunkullan sa...

Nu blev det verkligen nått fint för ögat!! Förstår att det känns bättre att sitta där och skriva nu:-)

Susanne

Anonym sa...

Åh så fint du har fixat till det!