onsdag 15 augusti 2007

Emalj-skylt


Foto: Lotten
Den här emaljskylten hänger hemma hos min mor. Den är helt underbar i färgerna och jag blir glad av att se den! Min kära lilla mamma har hela huset fullt av massa tokiga, roliga, underbart fina saker som hon har samlat på sig under lång tid!
*
Jag har just nu en liten svacka känner jag.... både vad gäller ork och inspiration. Hoppas att orken kommer tillbaka snart så det blir lite ordning på torpet....
Idag har jag varit på loppmarknad - köp ingen skit! ropade mannen efter mig när jag åkte så jag tappade lite modet ;-) Jag köpte fina lego-leksaker till dom små vandalerna för en spottstyver så där blev det lite fyndat ;-)
*
Jag återkommer snart med mer inspiration hoppas jag! Jag skall ut och leta rätt på den! Ha det!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Den var härlig o annorlunda. Ska bli kul att se dina lampor......är nyfiken, Ha de gott

Anonym sa...

såna där skyltar är så coola!

Poppins sa...

Härliga färger! Ser ut till att passa bra hemma hos dig - om nu mamma inte vill ha kvar den ;)
Hoppas du får tillbaka lite energi och kraft snart. Men man kan inte alltid vara på topp.
kram

Anonym sa...

DEN DÄR skylten vill jag ha! Hur fin som helst, urläcker! Helt underbar! :-)

Anonym sa...

Vilken härlig skylt!!! Hoppas du får tillbaka lite inspiration,tycker det är sådär ,ibland lite upp och ibland lite ner! Kul om vi får se lite lampvisning ;) Ha det bra!

Anonym sa...

Snygg skylt!
Känner igen det där med inspirationen...den går upp å ner....

Maria sa...

Kul! Jag älskar emaljskyltar!
Inspirationen kommer, lugn bara lugn!

Anonym sa...

Vilken fin emaljskylt:)
Mvh Lallis

Anonym sa...

Ja, ju äldre man blir desto mer kommer man att samla på sig och ju mer personligt och fint kommer ens hem att bli, tror jag.

vinklar o vrår sa...

Vilken härlig skylt!
Hoppas att du hittar inspirationen snart igen, men ibland måste man få bara vara också utan att man måste prestera en massa hela tiden...
Kram på dig

I Veras hus sa...

Din smak helt klart!

Man kan ju inte vara inspirerad och på hugget jämnt,ta det lugnt,det är lite stressande ibland att vara FÖR intresserad av inredning*S*