söndag 5 augusti 2007

Ledig ett par dagar

Foto: Lotten
Efter att ha jobbat 2 nätter i helgen skal jag nu vara ledig ett par dagar....Svärföräldrarna kommer för att hjälpa oss att bygga ut altanen så det blir inget slappa här inte ;-) I fredags var vi iväg i hyrd lastbil och kastade skräp på tippen och köpte virket till altanen. Äntligen skall det bli ordning där så jag kan sitta och njuta i mina adirondack-stolar.... Återkommer med bilder!
*
Jag vill också passa på att tack för alla vänliga kommentarer, Tack! Det är så roligt att kolla in på bloggen och hitta trevliga små meddelanden....
På bilden ovan visar jag en fin korg som jag köpte i Lysekil i somras..... jag vet inte riktigt vart jag skall ha den än men det ger sig ;-) Ha det gott i det soliga vädret! Vi hörs!

8 kommentarer:

Mys liv och hem sa...

Jag kikade runt och såg vad snygg kakburken blev.Ett riktigt fynd.Hoppas att "ledigheten" blir bra :-)

Lina Gardelid sa...

Hej!
Känner mig lite fräck som frågar såhär men...
Skulle du kunna tänka dig att hjälpa mig med att tipsa mig om butiker du känner till där mina KrejsiKards skulle passa?
Har ett inlägg där jag undrar...
Hade blivit SUPERglad om du vill hjälpa mig!
Kram Lina på gården

Anonym sa...

vackert med luffarslöjd :D

Anonym sa...

Hej!

Försöker hitta blogger-bloggare i min länklista och fann dig :-)

Jag har ju min blogg i bloggagratis.se och den funkar bra. Men jag skulle vilja lägga upp en ny blogg i blogger som jag ska använda med mina elever.

Problemet är att flera saker strular och jag har skickat den här frågan till dig och en tjej till:

* Jag får en irriterande skiftnyckel vid mina sidoelement som syns även när jag inte är inloggad, dvs alla ser den och den vill jag INTE ha... :-(

* Jag har försökt att lägga in animerade bilder men får det inte att fungera. Går det inte alls i blogger?

Oerhört tacksam för svar. Svara gärna på min decembertjej-blogg.

I Veras hus sa...

Ha så skönt på ledigheten,det känns som ett litet extrajobb(dock ett roligt sådant)med bloggen,så njut!

Kram/

Poppins sa...

Fin korg, förstår att du inte kunde lämna den kvar i Lysekil. :)
kram

Eva Agnes sa...

Hej Lotten!
Nu har jagt in en bild på den fina tygpåsen jag vann av dig. Jag är mycket glad för den och den hänger på tvättstugeväggen. Precis som du inte vet vad du ska ha trådkorgen till kommer det att ge sig vad jag ska ha i påsen.....
Det fina märket, ett hjärta som är fastsytt i sömmen på påsen, hur gör du det?
Kramar Eva Agnes

Hem och Lycka sa...

Vilken snygg korg!!