lördag 4 augusti 2007

Tagen.... eller utmanad

Så har jag blivit Tagen eller utmanad eller vad man skall kalla det....av Maria-jag blommar!
Maria skrev så mycket fint om min blogg så jag blev alldeles tagen och stolt...på samma gång. Tanken med utmaningen är att man skall skriva ner sina favorit-bloggar, 3-4 stycken. Så skall de jag nämnt i sin tur nämna sina favoriter.... problemet är dels att den här utmaningen snurrat runt ett tag så alla är redan tagna... Men jag har många fler än 4 stycken favoriter.... Dilemma!
Jag säger som någon annan oxå gjorde - att mina favoriter finns i sidomenyn. Klicka på dem ni inte känner igen så kanske finner ni en ny favorit.

2 kommentarer:

vinklar o vrår sa...

Vad mysigt det lät med kojbyggandet med pulpeten. Det kanske man ska prova sedan när Arvid blir lite större! Du får ha en fortsatt trevlig helg! kram

Signes Vind sa...

Vilken läcker bild - och kakburken du sprayat kan du sälja dyrt. Stencool!