lördag 18 augusti 2007

Lite bilder....

Foto: Lotten
Igår kom ett paket på posten. Det innehöll ett tufft 70-tals tyg som jag ropat in på Tradera. Helt i min smak! Tanken var att jag skulle sy en kjol till mig själv av det..... men när jag nu ser det irl börjar jag tveka! Det skulle vara fint som kuddar.... 3 stycken räcker tyget till. Hmm... jag får nog tänka lite till ;-)

Foto: Lotten

Passar på att fota min fina stapel av pressglas så även ni får se den! Den står inte så här normalt utan är bara arrangerad inför fotograferingen. Allihop är köpta i år och på olika loppisar.
*
Detta var ett litet helginlägg från mig mitt i jobbar-helgen! Tack alla ni som tänkte på mig i ert fredagsmys! ;-) Ha en fortsatt trevlig helg!

11 kommentarer:

I Veras hus sa...

JA,en kjol,himmel vad snyggt det låter! Me like mucho!

Kuddar är inte fel heller,antar att vi får snart se vad det bidde?*s*

Stina sa...

Men de liknar ju mina. Jättefint. Kramis

Maria sa...

Fint tyg och läckra skålar!
Ska bli spännande att se vad tyget blir tillslut!

Anonym sa...

Vilket snyggt tyg! Det lär du bli ensam om. Kul!
/B
www.lyckligagatans.blogg.se

Anonym sa...

Tyget var superfint. Det är så kul med Tradera för de har så många roliga retro tyger nu. Kuddar skulle nog vara jättefint i det tyget tror jag. Ha en bra kväll!

Signes Vind sa...

Du tar verkligen läckra kort - arrangerar så oväntat o konstnärligt. Hoppas du haft en lugn helg - trots arbete!

Brunkullan sa...

Läckert tyg!! Absolut ska du sy kuddar av det:-)

Susanne

Skatan sa...

Vilket häftigt tyg! Kuddar, kuddar, kuddar... : ) Vilken läcker effekt det bode bli med det tyget!

Ha en skön dag. KRam.

Anonym sa...

Ja, kuddar kan man ju aldrig få förmånga av! :-)

Anonym sa...

Jättefina skålar måste jag säga! passar verkligen bra ihop!!

Nygammalt sa...

Vad spännande, undrar vad det blir av tyget?!...Kram.