söndag 6 januari 2008

Förra årets julklapp!!!


Foto: Lotten


Jag måste ju bara visa min julklapp iår! En "Roberts radio" i underbart blommigt utförande! Den är så söt så jag blir alldeles pirrig i hela kroppen ;-) Kan ni föreställa er mig med radion i tvättstugan..... vid symaskinen..... eller kanske ute i trädgården i en solstol..... Mmmmm vad härligt för en radio-beroende som jag!
Idag vaknade vi upp till ett snötäckt Göteborg! Barnen jublar och kastade sig ut i den töande snön - vi har såklart 1 plusgrad så snön är historia innan kvällen, tyvärr!

6 kommentarer:

My White Cottage sa...

Vilken härlig julklapp! Förstår att du är glad för den! Kan precis se mig den ute på en vit utemöbel med sommarfika uppdukat bredvid, gröna träd, blommor som blommar... *drömmer mig bort*

Hmm, jag längtar redan efter våren! Känns som om januari och februari bara är transportsträckor på något vis...

Önskar dig en skön söndag!
Stor kram till dig!

stina sa...

Men oj vilken fin radio! jag är ingen radiolyssnare men med en sån fin så skulle jag lätt kunna ändra mig! kram stina

Anonym sa...

Men fy tusan vad snäll du måste ha varit. Jag vill också ha en sån...

Anonym sa...

Herregud, den är underbar! jag är såå avis!

vinklar o vrår sa...

Viken julklapp! Då måste du varit riktigt snäll :) Kan absolut se den ute på fikabordet när solen lyser på oss!

Kram
Maria

Anonym sa...

Jag kan se mig själv med en sån på en filt antingen ute på gräsmattan eller vid badstranden. Du vet inte var man får tag på sånna eventuellt? Jag tror aldrig jag sett en förut nämligen men det blev kärlek vid första ögonkastet.